![]() |
mama
Mama, houd me vast
in je zachte armen Knuffel me zoals je vroeger deed. Ik geef jou liefde maar er komt geen signaal terug Ik wil je omhelsen maar jij slaat dat af Mama, knuffel mij en zeg dat het nu allemaal goed is... |
Als ik je een tip mag geven: laat het eens aan je moeder lezen en kom dan eens terug om te vertellen wat zij ervan vond.
|
heb ik haar al wel eens gezegt..maar dan krijg je een kunstmatige knuffel snap je?
|
Citaat:
|
Citaat:
@Mutant: Dan zitten we op één lijn. :) |
Van Dale says:
ge·dicht (het ~, ~en)
|
heeej haaalo ik ben geen gek of zo?!
jullie doen of ik een steekje los heb..:S het is maar een gedichtje.. |
Citaat:
|
Je hebt problemen iig. Dat is duidelijk te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf??
waarom zou ik niet zo lang dichten? ach... wat...forget it! Laat maar zitten, Anki |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat dan nog? Al is dit haar eerste gedicht, dan nog heeft ze het recht om hem te posten...??????!!!!!!!
Grtjs. |
Citaat:
Groetjes. |
Maar wie zegt dat ze wilt dat we op de inhoud ingaan? Mss wilt ze gewoon echt dat we het zien als een gedicht...ik zou niet zo goed weten waarom dit niet kan. Ongeacht of het een gedicht is of niet. Ik vind wel meer gedichten hier niet direct een gedicht, dus ik denk dat dat meer een mening is.
Enfin, we zullen wel zien.... Grtjs. |
ze heeft dit vast niet voor niks op DoP gezet...tzal dus wel een gedicht zijn en als iedereen nou gewoon ff het gedicht zelf beoordeelt blijkbaar wil ze dat en misschien is dit wel haar eerste gedicht maar wat dan nog? dan kan ze juist de kritieken goed gebruiken dus geef haar die nou maar gewoon
ik vind het gedicht niet echt bijzonder maar ik zou zeggen post er nog wat meer dan kunnen we die ook beoordelen... ;) |
Flamewar op DoP woooeeei
|
Waar slaat dit gezeik allemaal op?
Ik vind het een mooi gedicht. Er zit emotie in... Of ze een probleem heeft of niet. Wat boeit dat? Als het een probleem is van haar en ze zit ermee, plaatst ze het wel op psychologie... Wat zijn jullie weer aardig. :rolleyes: |
eigenlijk vind ik het wel een gedicht, het straalt inderdaad veel emoties uit (mijns inziens) mag een gedicht dan niet gaan over iets dat je dwars zit, iets dat je kwijt wil? ik dacht dat gedicht ook konden gaan over een gevoel, dan wel niet figuurlijk verteld dan wel letterlijk...
|
Anki; het is niet zo dat je niet serieus wordt genomen, wees daar niet bang voor :). Maar waar de reacties voornamelijk over gingen was waar dit gedicht thuishoort, en dus wat je met dit gedicht wilt oproepen.
Is het dus bedoeld om feedback te krijgen op de poëtische/taaltechnische kant van het gedicht, of reacties op de inhoud zelf? Want naargelang daarvan kan ik even kijken waar deze topic het beste past :). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik schrijf ook wel eens verhaal waarbij soms lijkt dat er iets met mij is, maar dan is er niks.:) Misschien is het haar bedoeling met die gedichten. Emotie ofzo... Maar ik snap het wel, sorry voor m'n post. Was een beetje te hard achteraf. :bloos: |
Kej dan...:)
|
zoetjes.... :)
|
Citaat:
oftewel, wees niet zo snel met je oordeel, dat kan heeel pijnlijk zijn |
Citaat:
|
oja door dit gezeur vergeet ik mijn beoordeling bijna :eek: :(
kvind het gevoel wel goed vertaalt en het staat er wel leuk bij dat het met zulke simpele woorden en korte zinnen is geschreven, maar voorderest vind ik het niet zo van 'wauws wat mooi' of krijg ik iets van kippenvel gevoel ofzo maare blijf wel vooral zo door dichten je kan het |
Citaat:
En nu stoppen met mauwen erover, we wilden alleen maar goeie raad geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |