![]() |
Bruinige afscheiding
Ik heb de hele afgelopen week al last gehad van een soort bruinige afscheiding.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier nou mee moet, want ik heb het nog nooit gehad. De enige reden die ik kan bedenken is de volgende: Ik ben aan de pil, al zo'n 1,5 jaar. Maar ik heb een aantal weken geleden na de 3 gewone weken nog 2 weken erachteraan geslikt, zonder ongesteld te worden dus. Omdat ik op vakantie was. Na deze 5 weken, ben ik gestopt, ongesteld geworden, en net zoals normaal weer gewoon met de pil begonnen. Alleen, heb ik nu 1 week nadat m'n menstruatie normaal zou moeten stoppen nog steeds last van bruinige afscheiding. Kan dit door het langer doorslikken van de pil komen? Of komt dit door iets anders? |
zo te zien ben je dus een week te vroeg met de pil gestopt. als je de pil doorslikt, moet je ook de strip afmaken. dat heb je dus niet gedaan en daardoor is je ongesteldheid een week eerder gekomen. het kan dus goed zijn dat je daar nu last van heb, want deze week (of afgelopen week) hoor je pas echt ongesteld te zijn. het zal daar vast wel aan liggen. mocht je het over een week nog hebben, dan zou ik toch even langs de huisarts gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht ik tenminste.. *gaat aan het twijfelen* |
Citaat:
Dus op zondag gestopt. En dan 7 dagen niks + ongesteld en dan op maandag weer beginnen. Maar uh.... ben ik dan nu wel weer veilig? Heb nu dus al weer 1 week van een hele nieuwe strip gehad. |
Citaat:
Die afscheiding kan gewoon einde zijn van je menstruatie. Soms is je lichaam beetje 'van slag af' door het doorslikken en kun je krijgen dat het iets langer duurt... |
Okee, dankjewel! :)
Dan heb ik het dus toch allemaal goed gedaan. |
Misschien zeur ik wel een beetje, maar ik heb er nu nog steeds last van. En het is al donderdag.
Terwijl ik twee weken geleden dus ongesteld was. Misschien maak ik me wel druk om niks en is m'n lichaam gewoon een beetje van slag. Maar kan deze afscheiding verder niks anders betekenen ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het ook een keer gehad en de dokter zei dat het wat oud bloed was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |