![]() |
Soundtracks
Vind je soundtracks dope? Of kijk je gewoon de film en daarna zet je de film uit? Zijn films als the Yellow Submarine en the Wall commerciele muziek verkoop zetten of zijn film en muziek nauw met elkaar verwant?
Koop je (download :rolleyes: ) je wel eens soundtracks? Ik wel, ik heb alle soundtracks van mn favo films. Dan kun je de film herleven op bv de fiets (Y) |
duizend topics die hetzelfde bieden honayy
|
|
Citaat:
|
miss?
|
ik heb het trouwens over SOUNDTRACKS niet over LIEDJES
geez :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821298 kutje |
Citaat:
|
hippie jesse
19M - Lid gepost op 13-05-2004 @ 22:49 Amelie trainspotting dat is de laatste posts doofus, denk je dat ik paginas lang ga zoeken :rolleyes: |
daarvoor heb je een search functie (y) :cool:
|
Citaat:
|
wat interesseert jou het nou wat iedereen's favorieten soundtrack is btw
|
Citaat:
|
tja dan is het kiezen
|
Citaat:
|
Trouwens verpest mn topic niet stelletje leken!
Pulp Fiction soundatrack heeft haast dezelfde status als een volle van een echte band CD, omdat het zulke dope muziek is. |
Citaat:
post ik zo vaak in het luistertopic dan? neen. ik heb trouwens bewijs dat het sommige mensen wel interesseert. http://img.photobucket.com/albums/v3...ick/sleep2.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Oh alsof ik dick dale niet ken :rolleyes: En dat is ook alleen de intro lieve schat |
eh nee miserlou = theme song
die pulp fiction OST is overrated, daarom kan je beter een dick dale album luisteren |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een negatieve mensen hier op muziek :nono:
|
Zappa maakte altijd de soundtrack eerst, en dan als hij een keer geld had de film.
|
je maakt er in ieder geval zelf deel van uit
|
Citaat:
|
Citaat:
en dit: :rolleyes: |
wat een feedback, maak me gek.
pas op dat je oogballen er niet uitrollen |
delete je topic dan gewoon, zijn we af van het gezeik.
|
Citaat:
dat is gezellig |
|
Citaat:
|
Citaat:
Soundtracks kopen? Ik heb een paar Dick Dale plaatjes waar onder andere ook de soundtrack van Pulp Fiction op staat. Ik heb ook de plaat van Lords Of The New Church waar een nummer van in Weird Science voor komt. En blood, guts & pussy van The Dwarves die in Me Myself & Irene voor komt. tsja, maar ik koop sowieso niet de plaat voor de soundtrack. boeie. |
hangt van de film af of ik de soundtrack goed vind of niet... over het algemeen alles van danny elfman is heel goed om aan te horen en thuis op te zetten.
en die film van helsing was eigenlijk een matige film maar door de muziek was ie geweldig ! vooral het nummer Journey to transylvania <3 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |