![]() |
Profielwerkstuk / Eindwerk
Waar over hebben jullie dat gedaan?
Of weet nog iemand interessante onderwerpen? |
over Indonesie 1840-1960 ofzo.....
je moet iets origineels weten te verzinnen. iets waarvan je het zelf ook echt leuk vind om te doen, te onderzoeken! |
Ik weet nog niet waar ik het over ga doen :o.
Als ik het alleen doe, gaat het waarschijnlijk over MRI oid, ga ik samenwerken dan moet ik nog wat bedenken. |
Als je de zoekfunctie gebruikt vind je geloof ik wel wat topics die hiermee te maken hebben :)
Hier heb je denk ik ook wel wat aan : Het grote PWS topic |
Mijn onderwerp was Egypte en haar godenwereld.
|
Mijn PWS ging over de Amsterdamse grachten. :o :bloos:
|
ik moet het nog maken maar ik denk dat het de dictators door de eeuwen heen wordt.
|
d'r zijn hier al tig topics over :s
ik wil 't waarschijnlijk over zeep doen.. of misschien over 't geheugen. of over wiskunde en muziek.. |
Het wordt vast iets met geschiedenis. :)
|
Citaat:
|
Mijn profielwerkstuk ging over John F. Kennedy.
Dat was voor het vak Geschiedenis 2. |
ik moet het ook aankomend jaar maken, wil het liefst de vakken scheikunde (profielvak) en geschiedenis (interessant en wil het misschien gaan studeren). Dus zal wel over een scheikundige ontdekking en de gevolgen daarvan worden.
|
Hier zijn zoveel topics over. Ik vraag mezelf dan altijd af of mensen zelf geen onderwerp kunnen bedenken. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn lijkt mij. Dat bedoel ik niet vervelend; het valt mij op.
Zelf heb ik het profielwerkstuk gemaakt met als onderwerp 'De Europese Integratie' voor geschiedenis en economie. |
Citaat:
Ook als ik m'n pws er niet over doe, lijkt 't me wel leuk om te lezen :) |
Opvattingen over leven na de dood binnen het christendom.
|
Het effect van alcohol op de slaap, we hebben mensen 2 keer gefilmd tijdens hun slaap; 1 keer toen ze geen alcohol gedronken hadden en een keer toen ze wel alcohol gedronken hadden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |