![]() |
dead kennedys in patronaat
vr 8 Dead Kennedys (USA)featuring East Bay Ray, Klaus Flouride and DH Peligro with Jeff Penalty
Wie gaat hier heen, gezelligheid alom, laten we eens lekkah gaan praten over dead kennedys. |
Take this job and shove it
Goede muziek , maar te ver weg :( |
zoals ik al eerder zei: wat ken vind ik echt ruk.
|
Citaat:
Ik vind het gewoon humor |
ik ben wel aanwezig, dichtbij en ik ben erg benieuwd waar het tegenwoordig naar klinkt
verder is het natuurlijk gewoon een enorm vette band |
Citaat:
|
Welke vrijdag?
|
mmm.....plastic surgery disasters was men eerste punk cd. Sterker nog het was men allereerste cd. ik was toen 10/11 jaar. Toen was ik fan. nu vind ik ze gewoon goed.
|
ik vond the dead kennedys altijd wel leuk
|
Super.
|
hoe zat et met dat verhaal dat die gasten jello biafra hadden aangeklaagd enzo? kn iemand me dat vertellen?
|
100 verhalen. Jello heeft ze genaaid en DK heeft jello genaaid. Verder zijn er echt teveel verhalen waarvan niemand weet wat er nu klopt of niet aan klopt.
|
zou er nog wat over zijn van DK? :rolleyes:
|
overigens, paar jaar geleden in t patronaat een spoken word show gezien van jello biafra, te fucking vet
|
Beetje ver weg :s
|
Citaat:
|
ik ga erheen ik ga erheen ik ga erheen :bloos:
|
ondanks dat ik die band echt geweldig vind en fresh fruit for rotting vegetables één van m'n eerste punk cd's was, ga ik 'r niet heen. vanwege het jello vs. dk gezeik en het feit dat de Dead Kennedys voor 90% bestond uit Jello Biafra. Hij maakte de teksten en zijn stem gaf ze kracht... rest was bijzaak.
|
Citaat:
|
Ik ga erheen en neem mijn brada mee
|
Citaat:
Hoe dope waren ze vroeger.. |
Ik ga niet uiteraard. Geen enkele punk of hc kid zou gaan.
|
Citaat:
|
ik heb ze in melkweg gezien 2 jaar geleden
de zangerwas niks en er klopte wel meer niet desondanks wel het wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
vr 8 Dead Kennedys (USA)featuring East Bay Ray, Klaus Flouride and DH Peligro with Jeff Penalty *
OKTOBER |
Als Jello er niet is ben ik er ook niet. Duidelijke zaak.
|
idd
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |