![]() |
tinteling in rug
Als ik heel actief bezig ben, dan voel ik steeds op dezelfde plek (links beetje in het midden van me rug) de boel tintelen.
Je kunt het gevoel vergelijken met een 'slapend been'. Knelt er nu een zenuwtje ofzo? Ik merk dat ik het steeds vaker heb! Rede voor zorgen? Graag advies! |
Wat doe je bijvoorbeeld voor actieve dingen? werk, sport enzzz?
Wanneer heb je het wel en wanneer juist niet? Hoelang duurt dat? Kan je doorgaan waar je mee bezig bent en gaat het dan vanzelf over? |
Citaat:
Ik weet niet hoelang het duurt, want ik negeer het altijd. Maar het begint wel irritant te worden. |
Kan inderdaad een zenuw zijn. Heb je geen uitstraling naar je been of bil? Ik zou even langs de huisarts gaan zeker als je er steeds vaker last van krijgt, misschien dat die je doorstuurt naar een neuroloog.
|
Citaat:
|
Poeh, huisarts is wel meteen een hele grote stap. Ik denk dat ik daar nog maar eventjes mee wacht. Misschien gaat het vanzelf wel over.......
|
Citaat:
alsof je zo bij een neuroloog kan binnenstappen.. Anyway, zenuwbeklemming zou prima kunnen, zeker als je het regelmatig hebt.. Maar aangezien je zegt dat het met een bepaalde beweging vaak opkomt (werken aan de lopende band) dan zou het ook kunnen zijn dat je jezelf een verkeerde (werk)houding hebt aangemeten. Zijn er ARBOregels opgesteld? Trouwens, de HA is er voor dit soort dingen. Ook al lijkt het misschien een grote stap, hij stelt je waarschijnlijk wel op je gemak.. |
ik dacht dat als je zenuw geklemd zat, dat het dan afschuwelijk veel pijn deed :confused: (ipv een beetje tintelen hé) (correct me if I'm wrong ;))
|
ja dat ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de mate van beklemming..
Vergelijk het met je hand die tussen de deur komt. Als de deur niet helemaal dicht zit, of open staat, dan voel je er veel minder van dan wanneer je hand tussen een dichte deur zit |
Ik heb nu vakantie (werkte niet alleen aan de lopende band hoor, ik had 4 baantjes) :o Ik hoop dat ik er de komende weken minder of zelfs geen last meer van heb.
|
Oeps.. Per ongeluk de laatste voor dit topic ook gewist. Bij deze nog een keer:
STerkte! Hopelijk gaat het over als je het iets rustiger aan doet, anders zou ik toch echt de HA opzoeken.. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |