![]() |
Voor de heren: zittend plassen!
Voordat jullie dit volspammen, lifestyle gaat ook over gedragsnormen!
Het doomscenario: als man zijnde, in je boxershort naar het toilet, en je gaat plassen, spetters tegen je been, ieewj vet vies toch. Of wat ik ook eens heb meegemaakt dat ik naast een hele vieze toilet-mat stond, echt doordrenkt met spetters. Voor de heren: plassend jullie zittend of staand? bij mijn schoonouders moet ik zitten :o :bloos: en eigenlijk vind ik dat veel prettiger en relaxter, je kan niet mis urineren en het is fijn om te zitten. Bij een tankstation ren ik wel gewoon naar zo'n straalbak hoor (y) Dus, staand of zittend? |
Ik heb geen smetvrees, dus ik zeik zoals ik wil op dat moment. Al trippende liever zittend, want dan heb ik -3 ballistic skill en mis ik de pot.
|
zo'n topic was er laatst ook al knakker
|
|
Citaat:
Zou jij het prettig vinden als je vriendje per ongeluk naast de pot heeft geplast, en jij met je blote voetjes de badkamer inloopt? Zo maar een voorbeeld |
ik plas nooit zittend moet ik die hele broek naar beneden gaan doen zeker
ik haal gewoon me leuter uit mijn broek, kom dan tot de conclusie dath et enorm lekt tegen mijn broek en op de grond, trek vervolgens die voorhuid recht, pis over de bril tegen de muur, richt dan goed, om tot de conclusie te komen dat de plas alweer vorobij is, waarna ik alles van de vloer opdweil met wc-papier en dan doortrek. o ja, ik doe, voor de volledigheid, mijn leuter ook weer terug in mijn broek, tenzij ik me daarna ga aftrekken, dan ren ik zo blij als een kind met een op en neer wapperende lul de trap op om vervolgens achter mijn pr0ntje plaats te nemen en me eens gigantisch af te beren. |
thuis zittend, tijdens het stappuh staant
|
gewoon staand en goed mikken. (y)
|
Citaat:
|
'n natte eikel is ook niet alles.
|
staand,ik heb dat ding niet voor niets,anders was ik wel vrouw geworden.
|
Staand, met de liefdesscepter een eind van den pot, als de straal van gouden glorie zijn krachten verliest, ga ik dichter naar den pot op natte schoenen en tegels te voorkomen. ik ben waarlijk een urine acrobaat :rolleyes:
|
Citaat:
relax kerel, ik geef alleen maar aan dat er pas geleden ook al zo'n topic was :cool: |
Oh, het gaat weer over urine, wat geillllllll
Mooie gele achtergrond trouwens ;) |
oh hell, jij komt ook uit groningen :eek:
|
Citaat:
|
Staand... Ik voel me zittend niet stoer.
|
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmm dat je hier echt over nadenkt........................................
|
Citaat:
En ik vind het eigenlijk wel (y) Het is veel schoner (y) |
Staand, is veel relaxter...
|
bij schijten op het werk bijv...dan leg ik automatisch papier op de wc bril...dan moet je vaak ook gelijk pissen....uitgaan staand..thuis staand of zittend..ligt eraan waar ik zin in heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb weleens staand proberen te plassen wat dus geen succes was :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
beetje na 0:00 spammen :nono: |
Citaat:
|
oefenen baart kunst, zeg ik altijd maar. Gewoon goed proberen te mikken dus.
|
liggend is ook een uitdaging. maar is meer voor degene met talent.
|
staand, nuchter pis je toch altijd wel in de pot. ben je lam en pis je toevallig bij iemand die je niet mag er naast dan maak je het nog ff erger door door te blijven zeiken, het liefst op een stof badmatje. dit gebeurt allemaal ook niety per ongeluk maar dat doe ik stiekem expres... of niet... you don't know!
|
staand natuurlijk :rolleyes:
|
ik mik
|
Citaat:
ik had op pinkpop of lowlands een keer een plastuit van iemand gekregen , jaaaa fijn |
Citaat:
ik was klein en ik wilde indruk maken op mijn oppas :D :o |
ik wilde vroeger ook een piemel leek me toen al wel leuk speelgoed, ik was 8 ofzo :D
|
Citaat:
Ontopic: staand dus. Hoewel dat dronken niet al te best gaat dus ga ik dan maar zitten. |
Citaat:
|
ik sta altijd
|
Citaat:
|
staand. hygienisch hygieschmenisch En ik zit wel eens op de veraplee. Met mn hoofd erboven hangen doe ik ook.
soms liggend. Maar dat is in bed. Als ik nog te zat ben om op te staan. Eigenlijk neem ik meestal een bosje of een paaltje, boom of een muur. sssh |
Het lijkt me echt een zegen , als je zoals kerels niet in een rij hoeft bij de plee... maar gewoon tegen ene muur oid aan kan pissen...
|
Citaat:
in principe sta ik altijd, of ik moet het gevoel hebben dat ik echt niet meer kan richten. staand gaat sneller, en zo gezellig is het vaak niet in je eentje in een hok zonder verwarming (in de winter dan ;)), dus zie niet in waarom ik zou gaan zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik plas altijd zittend :o
|
Pff, ranzig wijf!
Henk Mul ! |