![]() |
maakt het forum deel uit van jou leven?
opzich zou ik best kunnen leven zonder het forum, maar het is wel heel leuk. als je uit school komt, of van werk gewoon ff een half uurtje wat posten en lezen.
het maakt dus wel een beetje deel uit van mijn leven, en vooral mn internet gedrag, hoe zit dat bij jullie? |
ja ik forum de hele dag
mijn enige vrienden zijn mijn medeforummers... |
Ik forum téveel, datz egt wel genoeg denk ik.. :p
|
Ik kan zeggen dat het geen deel van m'n leven uitmaakt, maar dat doet het eigenlijk wel. Ik zit hier best vaak, maar ik zou wel zonder kunnen als het echt zou moeten.
|
jouwjouwjouw :p.
Eerlijk gezegd wel; het zit gewoon vastgeroest in mijn levenspatroon. |
Het forum is een leuke manier om mijn tijd in te vullen. In dat opzicht zou je kunnen zeggen dat het forum een deel van m'n leven uitmaakt. Maar ik zou er wel zonder kunnen leven ofzo.
|
nee.
|
Het forum maakt een deel uit van mijn leven, maar zeker niet het belangrijkste deel. En als het moet zou ik makkelijk kunnen leven zonder het forum, maar het is gewoon een leuke manier om mijn tijd mee te vullen.
|
Neuh
|
het is vrijwel een van de enige dingen die ik op de computer doe maarre.. nee.. niet echt.
|
Natuurlijk. Beetje overbodige vraag. Als het geen deel uitmaakt van je leven, dan zou je hier niet zijn. Als je bedoelt of het je leven is, nee, dat niet.
|
beetje.. maar ik zit hier al zo veel minder dan in het begin. het begint hier saai te worden dus ik kom nauwelijks meer
|
Nogal logisch, anders zou je nu geen post van me lezen.
|
Citaat:
|
Steeds minder oid. (y)
|
Zit nog niet zo vaak op dit forum... meer op een ander :bloos:
en ik moet zeggen dat het wel een deel van men leven is... raar maar het is zo... moest het 6 weken doen zonder internet. Iedere kans die ik kreeg gebruikte ik dan ook om even op het forum te kunnen... echt wel ziekelijk... Het is niet het belangrijkste in mijn leven maar wel verslavend :) |
Nee.
|
Citaat:
Als ik veel andere dingen te doen heb zit ik hier wat minder, en andersom. En mocht het forum er morgen mee ophouden, dan vind ik wel weer wat anders :) |
Citaat:
|
Nee. Ik kan makkelijk zonder.
|
Alles dat je doet maakt deel uit van je leven.
|
Citaat:
|
Mephostophilis
Lid Lid sinds: 15-05-2004 Aantal posts: 3085 (39.35 posts per dag) |
Citaat:
|
het forum maakt geen deel meer uit van mijn leven, ik maak alleen deel uit van het forumleven
ofzo |
Steeds minder, ik ben in ieder geval al van onzin af..
|
Citaat:
|
Het maakt zeker een deel uit van mijn leven. Eerst kwam ik alleen op Letteren, maar nu heb ik ook de rest van het forum ontdekt.
Ik vind het fijn tijdverdrijf.. Anderen gaat tenissen, ik vind dit leuk.. ik zit er nu en eigenlijk altijd veel te vaak, maar wil het wel gaan minderen.. :) |
Citaat:
ik zou makkelijk zonder kunnen. maar ik wil niet :). |
ik kom hier elke dag wel eventjes kijken, beetje uit gewoonte. het is niet echt n deel van mijn leven, maar tis wel n leuke hobby zo af en toe.
|
Nee, het maakt geen deel uit van mijn leven. Ik zou makkelijk zonder dit forum kunnen leven.
|
Citaat:
|
Tsja, wanneer is het een deel van je leven? Ik post nog wel regelmatig maar veel minder dan vroeger. Ik ben sowieso van plan te stoppen als ik afgestudeerd ben (binnenkort). Anderzijds is het weer wel een deel van mijn leven omdat ik vrienden heb die ik via dit forum ken.
|
Citaat:
|
Dat was het wel, maar wees gerust: dat gaat echt een keer over! :)
|
Citaat:
|
Ik wil het forum niet een deel van mijn leven noemen.
|
Citaat:
Dusja, dan maakt het ook deel uit van mijn leven. |
Citaat:
|
Aangezien ik toch iedere dag wel een uur hier doorbreng denk ik wel dat het deel uitmaakt van mijn leven ja.
|
Citaat:
|
Jazeker, een klein stukje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm... nou, iig wel van m'n internetleven.
Als ik geen computer heb dan mis ik t niet. Maar als ik op de computer zit, dan kom ik hier altijd langs. |
Ik ben hier nu, dus kennelijk wel.
Maar het is niet zo dat ik zonder forum niet zou kunnen leven, ook zonder internet zou ik best kunnen leven. |
Zonder forum gooi ik mezelf voor de trein :o
|
Citaat:
Ach, het is grappig, leuk als je even niks te doen hebt. |
Ruik ik ruzie? :evil:
|
ik heb geen leven. ik heb het zo druk met andere dingen dat ik geen tijd meer over heb om te léven.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |