![]() |
scholieren.com een aantal jaar geleden
Ik weet niet of dit binnen de regels valt, maar ik heb hier iets leuks gevonden. De hieronder volgende link stelt je in staat om sites te bekijken, maar dan hoe ze er dagen, weken, maanden en zelfs jaren geleden uitzagen. Dus ik dacht misschien willen jullie het oude www.scholieren.com wel zien.
De link: http://www.archive.org/web/web.php En, wat vinden jullie ervan? |
is dat niet algemeen bekend?
|
ik kom hier niet zo vaak, de vorige keer dat ik hem gaf (ergens anders) vonden ze het wel leuk, dus als jij het zegt zal het wel.
|
hhm nouja er zullen vast mensen zijn die het niet wisten
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hij doet t niet meer:(
|
oh, dat heb ik een week geleden nog bekeken :)
|
ahhh de goeie oude tijd
toen ik mn wachtwoord nog niet vergeten was en hier tenminste mensen kende :s |
een mooi stukje nostalgie :cool:
|
Wat koel om te zien zeg :cool:
|
Dit is allemaal ver voor mijn tijd.
|
in 1998 wist ik nog niet eens wat internet was, laat staan scholieren.com Wel grappig om te zien :)
|
Ik zie niks :( Maar heb het wel eens gezien :)
|
een forum page uit 2000 lol:p
[URL=http://http://web.archive.org/web/20001205075000/forum.scholieren.com/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=De+Kantine&number=7&DaysPrune=10& LastLogin=] |
Doet het niet meer. Maar ik heb het wel eens gezien, best wel geinig om al die ouwe namen weer terug te zien :D(y)
|
ja ach, wat heb je er nog aan.
|
best grappig, het forum was toen wel een stuk onpraktischer!
|
Citaat:
|
haha, da's best grappig.. :)
|
Ik heb 't forum gejoind in november 2000, en als ik dat allemaal nu terugzie, denk ik: "Wow!" ;) Het forum was toen ook nog best primitief, en ik was die ouwe smiley's naast de topictitel in een subforum ook al bijna vergeten. ;)
Ik kan wel zeggen dat het forum er sterk op vooruitgegaan is in de laatste jaren. :cool: |
Wow nu ik het zie het zeg er best ouderwets uit die 98. Nu vindt ik hem 100 keer mooier :o
|
Citaat:
Citaat:
|
google.com in '98 :eek: :D
|
Citaat:
|
Dit is trouwens echt vet nostalgie voor mij (de board is nu in heaven omdat de board mom voorgoed 't Internet verlaten heeft omdat ze te verslaafd zou zijn geweest):
Shippers United *zucht* Dat was hét 'shipperparadijs, mensen. :cool: *weet dat ze nu waarschijnlijk tegen zichzelf kletst, maar geeft d'r geen ruk om* ;) :P |
Not in archive, not in archive.. blah :s
|
Citaat:
|
best wel grappig
|
* kijkt naar De Kantine van 5 December 2000 *
- The Stipje - DaaF - Secreet - AlmereGirl - aquafemme - Denyse - Slaughterer - HADES :cool: - Lily - Michel Gerver - Six4Eight - StoneFace - x-spekkie-x - CobainMeisje - italianboy etc. ... NOSTALGIE! :( |
Citaat:
|
Daar ziet het helaas wel naar uit. Ik weet het niet zeker, ik giste maar wat, dus misschien doen sommigen het wel, maar het lijkt me ondoenlijk om alle forumpagina's van heel internet op te slaan, aangezien een forum over het algemeen nogal actief is.
|
Citaat:
|
Best leuk om te zien:)
|
Ja, leuk om te zien.
|
Dit al de zevenhonderdzesentachtigste keer dat ik dit zie. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ziet er best grappig uit, zo heb ik het nooit gekend
|
Oef, in 2000 kwam ik hier ook al
Shame on me |
leuk
|
grappg :)
|
Citaat:
"Klaagmuur" |
jaaa dat forum moet weer terug komen!!!!
ik zou de meeste posts hebben denk ik :bloos: |
Grappig om te zien. Zelf kom ik hier ook al een paar jaar, maar ja, vorig jaar pas lid geworden. :)
|
Citaat:
*denkt terug* Six4Eight en AlmereGirl die toen samen waren. En HADES en Betsy :o Six4Eight en Hades zaten bij mij op school toendertijd. En ik had op mijn 14e een crush op hem :o |
Citaat:
|
Dat was wel een up waard. :rolleyes:
|
Citaat:
|
ugh wat schattig!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |