![]() |
Zelda Fans!
Hoeveel Zelda fans zijn hier? :P
Ik vindt dat hij nogal ownt :P |
:) :) IIKKEEEEEEEEEEEE!!!!!! zeker wete man :D :D
|
:)
|
Zelda is geen "hij".
|
Citaat:
Zelda is maar een sletje, enigste goede aan zelda is dat ze in Sheik ken transformeren...Hij/Zij is ook cool. |
JEP
Zelda 4 Life :cool: |
Citaat:
|
Ik vind de spellen goed... :p
|
Ganondorf > Link
HA! |
Citaat:
|
Ik snap nog steeds niet waarom ze steeds die domme naam Zelda aanhouden. Verder was ik een fan, dat komt omdat ik het nou nooit meer speel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Yo, big fan over here :D
|
Citaat:
|
Wind Waker was saai, maar daarvoor waren ze echt wel (y).
Hopen dat de nieuwe Zelda game beter is dan WW. |
zelda fan hier. (y)
|
WW was niet saai, hij was gewoon.....anders :p
|
Citaat:
|
Citaat:
die zee werd na een tijdje aardig saai imo |
deze siert mijn monitor sinds kort...
http://paperz.endoria.net/link1.jpg en ik ben idd ook een fans... sinds deel1 al :o |
Citaat:
fan hier *stabbed sniperrico* :mad: |
Citaat:
|
Waarom vind iedereen toch altijd alles saai als het even wat langzamer gaat. :rolleyes:
|
Ey niet backstabben hier. Paar dingentjes per ongeluk verkeerd geschreven en gelijk gaan flippen :P.
Ben een groote fan van die gast jah, zelfs me haar zoals hem gedaan ^^ (van Loz : OoT dan he, niet dat nichten haar van WW). |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, het zit me gewoon hoog als fanboy zijnde. :o |
Citaat:
|
Citaat:
"The best way to hide from ganon is to hide your breasts" ofzo iets vertelde Impa. Ook word in de comic duidelijk dat Sheik eigenlijk een goede slechterik was (Hij wérkte wel voor ganon maar toch ook weer niet.) Ook word op de originele Art van LoZ:OOT Sheik met een platte borst afgebeeld en in het introtje van SSB:M (Super smash bross Melee.) Zie je haar OOK met platte borst. Sheik is een Hij, Zelda een zij :) En jah ik ben een fan :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Link heeft eigenlijk geen naam, hij heeft link omdat hij de link is van de speler naar het spell.
Als je zelda game opstart moet je zelf altijd een naam verzinnen, pas toen Supersmachbrothers uitkwam keerg link de naam Link pas egt |
Maar hij schopt wel Gans kont ^^
|
Citaat:
ten tweede: jullie hebben duidelijk nix begepen van de 'legend of zelda' Serie; alleen de zelda uit OoT kan zich in Sheik veranderen, zelda's uit veel van de andere spellen zijn (net als de link's) andere zelda's, die kan je niet met elkaar vergelijken. bovendien gaat zelda een sletje noemen wel erg ver (en t slaat nergens op) Citaat:
je moet t meer zien in de lijn van alle rpg's; het beestje heeft een naam, maar dat mag je naar eigen inzicht aanpassen (net als in final fantsasy) |
dat sheik een of andere dubbel spion is, is lekker je rijnste onzin. immers, man of vrouw: sheik = zelda.
verder is er volgens mij maar weinig gedocumenteerd over sheik. het enige dat van nintendo afkomt is denk ik de troffeeen uit smash melee ofzo. |
Citaat:
Citaat:
Ook is een hoop gedusciseerd over sheik op verschillende forums, en het komt er eigenlijk op neer dat sheik zelda is die zich heeft verkleed en training heeft gehad van de vrouw ( weet de naam ff niet meer ) die haar in OoT, heeft gered van Gan. ( als je naar de stad gaat met alle 3 de stones ). Deze gegevens zijn door nitendo ook erkent en zijn dus waar... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
http://tinypic.com/1ls8y
Sheik werkt wél voor ganon ;) http://tinypic.com/1lsbd Zelda word wél een jongetje. http://tinypic.com/1lsed 'You managed to decieve me for 7 years' zegt genoeg? :) |
laatst een wind waker marathon gedaan met een vriend, hele nacht gespeeld (en begonnen bij een nieuwe game) en alle secrets oplossen zonder walktrough (walktrough zuigt imho! alleen gebruiken als je geen zin hebt om oplossing te zoeken, de kracht van het spel, of als je em al hebt uitgespeeld en je wilt de rest unlocken etc dan is het wel nice :) )
toen het half 2 in de middag was besloten we maar te stoppen, en had ik pas net de 3 pearls in de standbeeldjes gestopt, en paar dingen ben ik weer vergeten.. mensen hier eigen gallery trouwens bij de WW? dat rulez wel :) nieuwe zelda voor de cube kan je met meerdere tegelijk spelen hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en geloof me, tijdens het spelen heb ik er uren lol aan gehad, ik vind het zeker wel een leuk spel, maar die stukken varen boeide me soms gewoon niet |
in WW waren er om te beginnen al minder dungeons (de grote soort met eindbazen :P), en ik vond t feit dat je duizenden rupees aan die dwerg moest betalen om verder te kunnen komen ronduit belachelijk.
verder wel een goed spel hoor (blijft zelda natuurlijk) ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |