![]() |
Heather Nova
Ik ben toch niet de enige die Heather Nova goed vind...?
|
nope keertje live gezien, was kicke
|
uiteraard
|
bloot voets in de 013 : smoke :
|
ik ken 1 nummer, en die is wel relax af en toe, london rain geloof ik
|
wat voor muziek is het?
|
singer songwriterrr lekker nonchi lekker poppy
|
fuck dat
|
heather nova is goed om aan te horen (vind ik dat) af en toe ript ze een beetje tori amos.
|
mwah, wel oke.
|
Citaat:
|
of tori amos ript heather....?
'k vind 't heel lekkere muziek, haar concerten zijn ook altijd heel goed (y) |
Hele mooie stem. Goede zangeres...
maar Tori Amos vind ik toch dat ietsje meer hebben. |
3 keer live gezien en elke keer schitterend. lekker exotische stem, pretty en enorm charismatisch. Alleen nogal weinig contact met het publiek. Heb er 4 albums van dacht ik.
(y) (y) (y) De vergelijking met tori amos gaat toch wel echt niet op. Compleet andere zangstijl muziek en teksten lijkt me zo. |
Ik prefereer haar verschijning boven haar muziek.
|
Citaat:
Haar muziek is nogal saai, en haar engeltjesstem werkt soms op de zenuwen. |
Ik heb alleen Oyster; erg goede cd. Een van de weinige niet metal acts waar ik geregeld naar luister.
|
haar muziek is lekker loom.
|
ik vind haar stem niet mooi
|
Citaat:
|
ik zie (hoor) de link tussen heather nova en tori amos echt totaal niet
|
Citaat:
|
ja. en is t je ook al opgevallen dat heather nova schaamteloos van christina aguilera aan t jatten is (n)
|
Ik ken helemaal geen nummers van haar geloof ik.. tips?
|
eskobar ft heather nova - someone new
|
Citaat:
|
Fijne muziek. (y)
|
Citaat:
Ik heb 3 cds van Heather Nova, vooral South vind ik helemaal hip (y) Ze is leuk, maar af en toe heeft ze enorm irritante deprimerende langzame liedjes. :| |
Citaat:
|
jaa, ik vind het leuk (y)
|
Island en Walk this world zijn vet. Ze klinkt alsof ze klaarkomt, en dat is hier positief (niet van die fake orgasmes van Spears).
|
Citaat:
Ik heb oyster, erg mooi. Ze heeft iets fataals, zo van nu komt het nooit meer goed. Edit: ik zie de overeenkomst met Tori ook niet hoor :s, ik zou haar met niemand kunnen vergelijken. |
Heather is (y) heb dr nou 4 keer live gezien, en kan niet wachten tot ze weer komt. Ik heb alle cd's en papercup is toch wel mijn favoriete nummer.
|
ja ze echt helemaal super (y) (y) een keer live gezien en ook dat was goed !
|
Citaat:
ze heeft juist zoon geweldig mooie stem!! en hoe makkelijk ze zooo mooi hoog kan zingen mén... zoooo moooooooi :D oke, ik vind het leuk dus :D optreden in de melkweg in juni ofzo was heel erg vet! en ik ben ook helemaal hyper-fan van haar toetsenist achtig iemand.. die is zo leuk! |
Citaat:
|
Heather Nova is goed! :) Heart and shoulder is erg mooi vind k. Moet binnenkort nog even een cd'tje van dr kopen. Bij de Plato liggen ze volgens mij goedkoop!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |