![]() |
Kleurencombinaties
Hoi! :D:D
Welke kleurtjes vinden jullie niet zo mooi staan bij elkaar? En welke kleurtjes zijn als doperwtjes en boontjes? Vertel het me! Hihi, ts begint natuurlijk :) :) Ik vind mooi: Groen met blauw Ik vind niet zo mooi Grijs met roze Nu jullie! (y) :D :D |
mooi ; wit zwart en paars (paars met overheersend blauw dan, van dat rozige paars vind ik dan weer minder)
sowieso wit en zwart, harde contrasten de gekste. lelijk ; oranje met roze. of pastelkleuren met elkaar combineren. |
bruin met grijs
bruin met marineblauw beige met wit (of eigenlijk alles met beige) oranje met geel |
donkerblauw op zwart vind ik lelijk
|
groen met blauw vind ik wel leuk
groen met wit ook maar paars en oranje zijn uit den boze hoor |
Bruin met grijs. :|
Oranje met geel. En 2 kleuren die net niet hetzelfde zijn. :| Mooi? Zwart-wit, roze-blauw :bloos: , roze-wit |
Citaat:
|
zwart-wit-rood <3
en oranje is sowieso lelijk, dus alles met oranje |
Zwart/rood
Groen/bruin Zwart/Zwart/Wit Kaki/Blauw |
Oranje met blauw
geel met blauw rood met wit en wat een big :nono: groen met rood paars met oranje geel met roze |
lelijk: groen met rood, rood met blauw
mooi: zo veel. geel/groen. oranje/roze. zwart/wit. bruin/oranje. |
Citaat:
|
Citaat:
blijf maar rustig hoor :). en nee, daar winkel ik niet : |
Citaat:
|
Citaat:
hij was gewoon wit en had een ronde hals, super! |
Lelijk: Paars met Oranje. Beige met Paars. Pf. Ik vind paars gewoon lelijk.
Mooi: Antraciet met lichtblauw/roze/oranje. Groen/Turquoise met blauw/wit/zwart Wit met Rood. Punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga toch persoonlijk voor donkerrood met lichtgroen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen is nijntje gister te ver gegaan. Verder issie lief hoor.:) Edit: teveel??? te ver :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ganzeveer een kusje geven :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zelfs bereid om ervoor te smeken :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohhh ik knetter van verlangen veerepeer: fotootje aub, dank u |
Dit zijn echt dingen waar ik nooit over nadenk
Misschien ben ik daarom wel nie thip ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word moe van het gespam
|
Ganzenveer is weg :(
|
oh ik hou van rood met rozes
en blauw met groenen blauw met rood e een beetje geel e ik haat groen met roood soms als ik mezelf op waaghals modes zet loop ik met olijfgroen en een paarse broek, maar dat staat hip |
Lelijk: Geel met Roze!
|
groen met rood
en groen met wit en groen met zwart alles met zwart bruin is lelijk |
Lelijk:
Groen + rood (te kerstachtig) Rood + oranje (ik haat oranje sowieso) Rood + roze (roze vind ik ook niet zo mooi, helemaal niet met rood) (donker)blauw + zwart (lijkt teveel op elkaar) Oranje + geel (te fel en kuikenachtig) Fluorkleuren met elkaar (sowieso al fluorkleuren, maar een combinatie er van is helemaal erg) Pastelkleuren (zelfde verhaal) Turquoise + Roze/rood (gewoon lelijke combinatie) Beige + Bruin (te drollig en saai) Beige + zwart (suf) Zilver + goud (bahbahbah) Leuk: Rood + wit/zwart Blauw + Groen Paars + appeltjesgroen Paars + turquoise Nog wel meer mooi, maar t hangt natuurlijk van de kleurnuance af of ik t mooi vind.. Zwart en wit kan overal wel bij naar mijn idee trouwens. |
Geel + bruin
Rood + paars Spijker op spijker doet mij ook niets en dat soort voor de hand liggende walgelijke combinaties. Donkerblauw + vanille,roze,groen hmmn, misschien begin ik vanaf de broek te werken qua kleren kleurencombinatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |