![]() |
Wat is jouw favoriete stofje?
Haaai!
Wat vind jij lekker op je huidje? Heb jij net als ik zo'n hekel aan van die nare, nare prikkerdeprik-wollen truien? :( :( Nou, ik wel hoor! Doe mij maar gewoon leuke katoenen dingetjes met een schattig printje! :) Dan ben ik al meer dan tevreden. Ik ben heus niet zo decadent dat ik spullen van zijde wil hebben! :nono: Doeiiii! |
Katoen, lekker zacht.:)
|
mohair!
en gewoon katoen, en zijde valt zo lekker langs je nek/benen/andere. geen synthetische stoffen, dat stinkt (n) . |
katoen :eek:
|
Citaat:
|
Mijn favoriete stofje is tetrahydrocannabinol.
|
Citaat:
|
Een mix van 81% Polyamide/Nylon en 19% Elastan \M/
|
Badhandoeken stof, dat is zo lekker zacht, hmmmmmm, maar niet als kleding hoor, dan neem ik wel een bekleede knuffelpaal met badhandoekenstof :bloos:
|
Citaat:
|
me hondje heeft een heel lekker stofje maar die kan ik helaas niet aantrekken, waardoor ik toch gedwongen ben om katoenen shirtjes en ribbroeken te kiezen tot favo stofjes
zeker geen wol of iets anders kriebeligs :nono: |
ik vind alles wel lekker eigenlijk :bloos:
en huidjes zijn lekker zaaaaacht... :) |
ik heb geen voorkeur en bij een kriebeltrui doe ik er wel een overhemd onder:)
|
zijde vind ik heerlijk! vooral in bed:) mijn broekje, de kussentjes, het overtrek etc(y)
|
mijn beste vriend is alcohol
hij houdt van mij en ik van hem we trappen samen vet veel lol we lijken voor elkaar bestemd |
katoen
en fleecesjaals <3 wol in combi met katoen |
Citaat:
ik haat fleece he |
Leer... :cool:
|
Het liefst katoen ja <3 maar als ik soms n dag heb dat ik me relaxed wil voelen thuis (dus lekker voor de tv hangen ofzooo), doe ik mn roze badstofvest aan, die zit zo lekker daar woon ik in.
|
fleece joggingstof en katoen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |