![]() |
van welke Lifestyler zou je de garderobe willen hebben?
Dus welke LSer heeft de leukste kleding en van wie zou je weleens wat willen lenen?
ik moet er nog even over nadenken!!! |
Van bertbart, want w hebben wel ongeveer dezelfde maat. En we hebben dezelfde smaak!
|
ik denk avelon
|
Otis wat een slijmtopic :nono:
|
van pan am,maar dan wil ik ook zijn baan en zijn stewardesjes! (y)
|
Citaat:
|
ik zou wel willen ruilen met hmm
ik vind eigenlijk niemands garderobe cooler dan die van mij, is dat erg? :bloos: |
van otis wil ik haar groene pumps
van noé haar seven spijkerbroek van cb wil ik haar zonnebril van Roos wil ik haar fratelli rosetti schoentjes van marlous haar otazu setje van rodina wil ik alle lingerie en van nuck haar rose heupbroek |
Een deel van de garderobe van Lepra, gewassen danwel. :o
|
eigenlijk met niemand ik zou wel zoals susanne wat dingen pikken maar no way dat ik mn eigen kast verruil ofzo :eek: (n)
|
herm ik wil jouw cowboylaarsjes wel hebben
|
ik iig niet van hermione
domme dingen in haar kast :rolleyes: |
Citaat:
mag ik vind ze niet meer zo leuk |
Citaat:
Verder vind ik de oufits van Mortischa ook cool, ook al is t niet direct mn smaak. |
Roxane en Mortischa. behalve de uggs :o
|
Faery zal nog wel een paar gave bandshirts in z'n kast hebben hangen...
|
Citaat:
+ Fog, en dan vooral haar schoenen. |
Citaat:
niet dat ik het pas, maar dat terzijde. |
ik denk dat ik allemaal verschillende dingetjes van verschillende mensen zou willen netzoals susanne maar dan van andere mensen..
de cowboylaarsjes van herm de uggs van mortischa zou ik ook wel een dagje willen lenen de rozehoeriecamp laarsjes van noé en die trenchcoat van avalon wil ik ook wel denk ik. voorderest weet ik niet echt wat iedereen heeft voor n kleren. |
justakid want die lijkt geloof ik het meest op de mijne en ik wil eigenlijk de mijne :cool: (y)
|
Ik geloof dat niemand hier mijn maat heeft, dus dan zou die garderobe in m'n kast moeten blijven hangen en das best zonde.
|
Citaat:
je mag best wel eens in mn kastje graaien hoor sjezzie <3 |
Citaat:
|
Geen idee. Ik vind heel veel dingen leuk. :bloos:
|
Vice haar garderobe zou ik wel willen hebben. Kan ik lekker aan haar ondergoed ruiken.
|
Citaat:
|
Het 1e wat in me opkomt is Fog maar dan moet er wel het een en ander aan mij gebeuren geloof ik :D
|
ik wil de jas van telluriet.
maar ik geloof dat er dan wel andere buttons op moeten. enneuhh, ik wil wel wat shirtjes van vice en terror koe pikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil de garderobe van pan am, bertbart en ridder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeeh moeilijk hoor :cool:. Ik denk dan toch de garderobe van I<3Cock, Pan Am of BertjeBart (y) en van de dames Noé, TheFragile of Fog (y)
|
Citaat:
|
Van poorleno
Okay ! :o |
Ik vind mijn kleren het leukst, natuurlijk?
Ik wil met niemand ruilen :( |
Avelon, Fog, Roxane, Arme Leno, Rogue en en en.
|
Citaat:
|
Van niemand echt geloof ik.....
|
Citaat:
Met een dirty mind zijn zulke zinnen echt té grappig :D |
Ik zou nooit ruilen, maar ik zou zeker wel in de kast van Avelon, Vice, Horror Kitty, Freakjuh en ~Sjeherazade~ willen kijken :)
|
Citaat:
|
Ik wil graag de garderobe van Roxane, maar dan ook gelijk heel haar uiterlijk + haar ajb! :eek:
En de bril van TheFragile! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom dat nou weer? :confused
|
booby James / teun
aaaart of hoe die nu ook heet face the truth .... etc gratis kledij is altijd goed. |
sigúr
|
Ik wil de schoenen van jet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |