![]() |
slapen jou ouders bij elkaar?
kwam laatst wat tegen.. sliep bij een vriendin.. en die vader die slaapt beneden en die moeder die slaapt boven heel appart ik ben gewent dat mijn pa en ma gewoon bij elkaar in bed liggen... zal het een slecht huwelijk zijn of wat? doen jullie ouders het ook? en heeft dit een reden?
Gegroet |
Mijn ouders slapen gelukkig elke nacht bij elkaar. Ik zou toch sterk aan hun huwelijk gaan twijfelen als ze besloten om gescheiden te slapen.
|
Ze slapen elke nacht bij elkaar ja...
|
Misschien snurkt de vader wel te veel!
|
misschien snurkt een van de twee wel heeeeeel erg...
|
Ze slapen wel bij elkaar. Alleen als m'n vader snurkt dan verhuist m'n moeder naar de logeerkamer, omdat ze anders niet kan slapen. Dat heb ik nooit begrepen.. als je steeds weer hetzelfde geluid hoort dan wen je daar toch aan.. :s Maargoed, ze wordt echt overal wakker van.
|
Nee, eigenlijk nooit..
Mijn vader snurkt keihard en dan kan mijn moeder niet slapen :o Vandaar.. hoop ik.. :o |
mijn ouders hebben bij elkaar geslapen, maar sinds een paar weken slaapt mijn vader op zolder. niet omdat ze een slecht huwelijk hebben, maar omdat mijn vader verschrikkelijk snurkt en mn moeder de laatste tijd veel last heeft van hoofdpijn, en dat alleen maar erger wordt als ze slecht slaapt.
|
Slapen nog altijd bij elkaar ja..
(ken trouwens wel een koppel met een slecht huwelijk, en zij slapen apart om die reden.. maar bij de meeste koppels zal het wel om het snurken zijn denk ik :)) |
Mijn ouders slapen wel gewoon bij elkaar. (wel een eigen matras en dekbed in 2-persoons ombouw, was heel irritant toen ik nog klein was en bij hen in bed kroop :))
mijn grootouders sliepen vroeger ook gescheiden op een gegeven moment, maar inderdaad gewoon vanwege het gesnurk van mijn grootvader geloof ik. |
Mijn ouders zijn al veertien jaar gescheiden en ze slapen ook al die tijd niet meer bij elkaar (gelukkig eigenlijk, want het zou vreemd zijn als dat nog wel t geval was)
|
Mijn ouders slapen bij elkaar. Mijn schoonouders ook.
Ik ken wel mensen die gescheiden slapen, zoals veel anderen al zeiden, ivm het gesnurk van één van de twee (toevallig in alle gevallen de man ;)). |
Nee, gelukkig niet. Dat zou wel erg vreemd zijn.
|
ze slapen gewoon bij elkaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders slapen ook apart. Omdat mijn moeder snurkt en de dekens altijd naar zich toe trekt. :D
(Zegt m'n vader.) |
kennis van me ma wonen helemaal gescheiden. die hebben hun huis in tweeen gedeelt (dus 2 woonkamers/badkamers/slaapkamers enz) alleen de keuken is gezamelijk. en 's avonds zitten ze ook alle 2 in hun eigen woonkamer. maar hun huwlijk schijnt goed te zijn. ze vinden het alleen lekker om meestal alleen te zijn.
me ouders slapen wel gewoon bij elkaar |
Citaat:
|
Citaat:
is echt een onwijs gaaf huis |
De ouders van mijn ex sliepen ook gescheiden. Zn moeder sliep altijd beneden op een luchtbed en hij boven. Dat was eerst anders. Op een gegeven moment konden ze niet meer slapen in een bed met elkaar ofzo.. Nu gaan ze scheiden, maar het ligt niet aan dat hoor...
Mijn moeder slaapt wel gewoon met dr vriend op een kamer en seks hebben ze volgens mij ook wel, al wil ik er meer niet over weten en het ook niet horen. Mn moeder snurkt heel erg hard, maar ik slaap er altijd doorheen en haar vriend blijkbaar ook, al willen we haar er wel mee pesten :D |
nou volgends mij is hun huwelijk niet echt zo heel goed! veel ruzie zitten niet bij elkaar savonds op bank ofzo masar altijf gescheiden.. en als die man terug komt van zaken reis wil hij wel eens bij zijn vrouw slapen... de man heeft een goed salaris zal dit het kunnen zijn?
Gegroet |
Citaat:
|
Mijn ouders bijna altijd, mijn moeder heeft heel veel last van hooikoorts dus af en toe niest ze bijna heel de nacht door, dan gaat ze wel ergens anders slapen. Anders kan mijn vader ook niet slapen omdat hij er niet aan kan wennen omdat het niet altijd zo is en hij slaapt nogal licht.
|
Toen mijn ouders niet meer bij elkaar gingen slapen was het ook snel gedaan met hun huwelijk dus volgens mij is dat geen goed teken tenzij het om snurken ofzo is.
|
Altijd, behalve als één van de twee niet thuis is. Of als ze op verschillende plekken allebei niet thuis zijn.
De moeder van mijn vriend en haar vriend snurken trouwens allebei vrij hard. Dus dan maakt het ook niets uit, wakker worden ze er niet meer van :D |
Nee, maar mijn vader is ook overleden (dus dat telt niet echt). Mijn ouders sliepen wel altijd samen. Ken wel mensen waar ze een goed huwelijk hebben, maar waarbij er 1 gewoon te irritant snurkt... Mwah ach... Na de 50 toch geen seks meer toch :P
|
mijn ma slaapt altijd beneden op de bank en mijn papa boven in bed... kweet eigenlijk nog steeds de echte reden niet... maar ze vinden elkaar nog wel lief hoor, en soms verdwijnt de een ook naar boven of de ander naar beneden :D misschien kunnen ze wel niet slapen bij elkaar in bed...
|
Mijn vader heeft een lat relatie maar als hij naar zijn vriendinnetje gaat of zij komt bij ons liggen ze bij elkaar in bed.
|
Ja, die slapen bij elkaar. Verder wil ik hier niet te veel over nadenken :p
|
Mijn ouders slapen apart omdat mijn vader heel erg snurkt. Mijn moeder gebruikt zelfs in bed oordopjes omdat het ze het toch nog hoort. Ze liggen wel voordat ze gaan slapen bij elkaar in bed en dan gaan ze tv kijken en daarna gaat mijn vader naar de logeerkamer.
Ik vind het een beetje raar dat mensen vinden dat apart slapen een slecht huwelijk betekent. Tegenwoordig is scheiden heel normaal en als mensen een slecht huwelijk hebben zouden ze wel scheiden denk ik. Probeer een beetje ruimdenkend te zijn, er bestaan ook LAT-relaties enz., apart slapen hoeft niet meteen apart willen zijn te betekenen. |
Mijne slapen niet meer bij elkaar, omdat ze niet meer in het zelfde huis wonen :p
daarvoor sliepen ze ook al tijden niet bijelkaar. Eerst als smoes dat hij zo snurkte, later omdat het niet goed ging tussen hun. |
Lekker een jaar gescheiden en ze slapen nog bij elkaar. Echt een goed gescheiden stel (y) :p
|
ehm. nou ja, nu niet meer.
Maar toen m'n vader nog leefde wel. |
ik neem aan van wel :D ze kunnen niet veel kanten op aangezien alle kamers bezet zijn hier...
|
mijn ouders slapen op ongeveer 700 meter van elkaar...
|
Ze slapen bij elkaar behalve heel soms als er erge ruzie is. Dan verhuist mijn moeder naar de bank voor een paar nachten. Maar dat is 1 keer per jaar hooguit.
|
Nee, al 10 jaar niet meer.
Mijn vader slaapt in Limburg en mijn moeder in Friesland. |
Citaat:
|
Zelden.
|
mn ouders zijn al 5 jaar gescheiden dus slapen apart :)
|
Mijn ouders slapen altijd bij elkaar, mijn vader valt wel eens op de bank in slaap maar zodra die weer wakker is gaat hij naar de slaapkamer.
|
Ja, hoewel mijn moeder er 's morgens vaak uit gaat en in het logeer bed gaat liggen. Mijn vader snurkt ook nogal eens en mijn moeder is een heel lichte slaper, dus ze wordt er continu wakker van.
|
Ja, ze slapen gewoon bij elkaar. Geloof dat ze geen last van elkaar hebben.
Hoe doen snurkende ouders dat met bijvoorbeeld caravanvakanties? |
Citaat:
dan heb je dus niet alleen last van je snurkende vader, maar van nog minstens 15 andere campinggasten maar mn vader heeft dan wel van die speciale dingen die zn neusgaten openhouden ofzo, dat werkt wel een beetje. die dingen zijn alleen stervensduur dus kan ie ze niet altijd gebruiken |
mijn ouders slapen wel bijelkaar
ik hoor ze namelijk altijd :bloos: echt ranzig :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk...
|
Mijn ouders slapen gewoon bij elkaar, en volgens mij hebben ze ook gewoon seks. Mijn schoonouders zijn gescheiden, maar hebben allebei een andere partner waar ze ook gewoon mee slapen. Wat gewoon allemaal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |