![]() |
Grolsch?!
Ik las zojuist dat Grolsch dit jaar de sponsor van lowlands is. Dat betekend smerig bier, weg met het dommelsch podium en de Golf tent heet voortaan de Grolsch tent :| Doet er iemand mee met een handtekeningen actie tegen deze onzin?
|
grolsch is allicht beter dan dommelsch damn dat spul is niet te zuipen , ach ja wat zal het mij verrekken ik zit op pukkelpop waar ze kriek en stella hebben (Y)
|
haha ja die belgen ook (y) maar grolsch is altijd beter dan dommelsch of heineken
|
het maakt mij geen reet uit
|
Waarom? Als je t niet lust drink je t niet.
|
Citaat:
Eh ik kan tegenwoordig best Grolsch drinken dus ik vind 't best hoor (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grolsch ruleert
bek houde :D |
dommelsch meenemen dus
|
Citaat:
|
Citaat:
De Golf is trouwens weg en de dommelsch tent staat op die plaats maar die heet dan nu de Grolsch tent. Tadaa. Ik heb persoonlijk liever Grolsch dan Dommelsch. Dus voor mij is het een vooruitgang. (y) |
Grolsch & Dommelsch, t zuigt allebei
|
stella is best lekker (voor de pukkelpop gangbangers)
|
Citaat:
|
Citaat:
of niet zo moeilijk doen en gewoon zuipen wat er te zuipen valt...of je op de camping al lam zuipen met je eigen bier, dan proef je de smaak van het andere bier niet zo... niet zo moeilijk doen heur |
jeeeej grolsch....dommelsch is bah
maar op festival boeit het niet zo:P dan drink ik alles *heeft stiekem het liefst palm of hertog jan maar dat terzijde:P* |
Citaat:
|
Boeiend het is toch wel aangemaakt met waterr
|
Of warm
festivalbier (n) |
grolsch (y)
de "grolsch tent" klinkt alleen wel uberlam :| wat gaat er dan met de dommelsch tent gebeure? :D (hopelijk komt er wel weer een openlucht ding ipv hoe t vorig jaar was...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Grolsch, ja, verdomme.
Maar ach, op dag 2 ben je er wel aan gewend. Uiterlijk. |
Dan heb ik liever Corona bier ofzo. Grolsch is smakeloos. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Grolsch best lekker bier hoor. Beter dan Heineken bijvoorbeeld. Er zijn wel betere bieren (JUPILER :cool: etc.) maar Grolsch is wel oke. Ik ga dan wel niet naar Lowlands, maar bij Sensation was het bier ook Grolsch.
|
Citaat:
|
idd... er komt een apart grolsch-beugel-stand...
HAIL! :D |
Mensen die grolsch niet appetijtelijk vinden komen uit een lagere sociale laag.
|
Jupiler!
|
Grolsch (y)
Grolsch beugel (y)(y)(y) |
grolsch heerscht _0_
|
boeit niet, ik neem mijn eige bier mee, en hoe die tent heet is ook niet echt iets waar ik me erg veel zorgen over maak :rolleyes:
|
vorig jaar een slok van het bier genomen, en de rest meteen weggepleurd. :eek:
grolsch is tenminste nog een klein beetje te drinken. (y) |
Citaat:
Ik was juist superblij.....het enige nadeel aan Lowlands was altijd het vieze bier. Ode aan Grolsch!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier is toch vies (y)
|
Citaat:
Blijkt wel weer dat je toch alleen maar poep praat. Grolsch is dit jaar de beste artiest :D @ blitzkrieg bop: je snapt er geen hol van. |
Citaat:
Nou ja, Grolsch is beter dan Dommelsch, en ik ga toch niet :] |
Citaat:
|
Op de zomerfeesten in gorcum schonken ze ook grolsch (de festivalversie dan) en dat spul was echt niet te zuipen. Zelfs mijn vriend de doorgewinterde bierdrinker werd misselijk na 3 biertjes.
Normaal vind ik het echt prima te drinken, maar dat was echt bluaagh (n) |
Grolsch is lekker :o grolsch lemon al helemaal (y) conclusie: wees blij dat je geen heineken er hoeft te zuipen
|
Grolsch is smerige tukkertroep. Blij dat ik niet naar Lowlands ga.
|
hmm k ga mijn i love dommelsch shirt meenemen :mad:
|
Ik vind Dommelsch goed te drinken, daarna een Bavariaatje en Palm niet te vergeten(maar dat lijkt me geen festivalbier) Verder vind ik Heiniken, Amstel en Gulpener niet echt lekker
|
genies bier op lowlands?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |