![]() |
hooligans, storm over europe
heb dit spel gekocht maar als ik het nadat ik het heb geïnstalleerd wil spelen dat krijg ik weer mijn desktop te zien en doet het spel vervolgens niks
draai onder xp, 640 MB ram radeon 9600 pro iemand een oplossing, patch o.i.d.??? |
Probeer m eens in een andere compatibiliteitsmodus te starten.
Rechts klikken op het icoontje dan eigenschappen het tabblad compatibiliteit en dan een vinkje zetten bij de bovenste. Gewoon allemaal proberen. Mischien dat dat werkt anders ff op google naar een patch zoeken. |
Had eerst hetzelfde.. Ik denk dat je em gedownload hebt maar dat niet wilt zegge ;) Maar dan moet je eerst geluidjes nog uitpakken..
|
Citaat:
als we over myth praten wel..... maar ja, de details daarover posten is natuurlijk verboden hier... (hooligans is trouwens al redelijk oud, best mogelijk dat XP niet wordt ondersteuynt, compatibiliteitsmodus zou ik zeggen, probeer 2000/Me modus, daaronder kon ik het spel wel spelen) |
Citaat:
|
Hij draait wel op XP ik heb hem ook. Alleen je moet eerst waarschijnlijk nog een of ander klein bestandje aanklikken dat er voor gaat zorgen dat er nog ruim 1000 files worden geinstaleerd.
Hoe de file heet weet ik niet meer. Sorry.... |
Citaat:
|
Uhm, nee. Sorry ...Ik weet niet of hij dan werkt, zal wel moeten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |