![]() |
trauma's
bij gigs, of bij het kopen van blitse deuntjes
Mijn meest hartverscheurende trauma is een concert van The Residents in paradiso een jaar of twee geleden. Niemand wilde mee, maar ik moest en zou erheen (en dat voor een schamele 30 euro). Ik had een nieuwe broek en hij zat heel raar in elkaar, dus toen ik dacht dat ik mijn kaartje en mijn geld in mijn broekzak stopte, viel het op de grond (en ik zag het niet). Toen ik bij paradiso was kwam ik erachter, en later vond ik nog mijn geld (briefje van 10 was er waarschijnlijk later uit gevallen). Ik was niet kwaad of verdrietig, ik was wel 3 dagen sprakeloos. Een ander trauma heb ik van Enon in het Patronaat, toen de zangeres (ex blonde redhead) met me ging praten, haar iele armpje om me heen sloeg en me ging zoenen :mad: Op een heel ander blaadje; loopt MSN alleen bij mij te kutten? |
msn kut ook bij mij :|
en muzikale trauma's heb ik niet echt volgens mij |
Het cancelen van Finntroll vorig jaar, altijd al weleens willen zien
Iedereen die afzegt voor concerten...ik haat het om alleen te gaan. En natuurlijk bands die erg tegenvallen live. Verder niet echt trauma's |
ik heb nog steeds een trauma aan air, maar dat kwam meer door de prijs en het stomme saaie show'tje wat ze erbij gaven, en ik heb nog steeds spijt dat ik het kaartje niet voor de deur aan die stinkbritten had verkocht :mad: :(
|
ja dat trauma heb ik ook, maar dat komt meer door al die stinkdertigers daar
o ja; en al die keren dat glassJAw heeft gecancelled |
hmm geen trauma's aan muziek, wel als k sommige nummers hoor en dan denk aan een viswijf die k door et bier toen heel mooi vond :bloos:
|
was dat vrouwtje niet lekker ofzo? (mss heb je foto ervan)
mijn trauma: maar bij concert van 50 cent vind ik dus zo'n petje van hem, maar toen kwamen er 2 grote negers en eentje vroeg om dat petje ik gaf die natuurlijk niet, maar toen sloeg degene mij dus gaf k hem maar af. niet dat ik K.O. lag ofzo, maar de rest van het concert was k er niet helemaal meer bij. mss kwam het ook door de wiet trouwens :o wel jammer dat ik dat petje dus nie had en msn doet het bij mij goed |
ik heb wel zat positieve trauma's aan dingen overgehouden of telt dat niet :(
msn werkt goed hier :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was wel heel zielig toen ik drie jaar geleden op pinkpop bij the offspring mn schoen kwijtraakte. de rest van de dag op een plastic zakje rondgelopen :|
maargoed, verder niet veel gemist toen, the hives waren toch al geweest |
Citaat:
|
Citaat:
maar serieus? geslagen door een neger? wist k niks van joh ;) |
over negers met losse handjes gesproken, bij chicks on speed kreeg ik een beatdown van een neger omdat ik hem een duw gaf :(
en er was ook nog een turk (denk ik) die de hele tijd riep dat ik een engerd was, waardoor ik boos werd. maar toen bleek dat hij een spraakgebrek had en engel zei (zz) en leno heeft me toen een half uur uitgelachen |
Mijn trauma:
Het kwijt raken van de spijkerbroek die ik aan had op 'n tekneau feestje in Rijswijk. Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe die is verdwenen. :o :D |
Citaat:
Bij The Berzerker in Rotterdam stond er een vent van 2 meter 15 op ooghoogte te meppen dus daar heb ik wel een flinke opdoffer van gehad. Hij ook van ons, maar ik voelde het wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou van negers hoor <3
ik wil nog steeds een dikke neger pimpen die mijn tasje voor me draagt |
Citaat:
die was er ook nu geloof je het vast helemaal nie meer :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kreeg ooit een sprookjesmuziekcd van de sinterklaasman en toen nam ik die mee naar school, en toen schoof iemand hem over de grond zodat er allemaal krassen op zaten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja over trauma's gesproken,
het concert van Keane in de Melkweg. Godvertering wat is die band gay. Die zanger heeft een ventilator naar z'n hoofd gericht zodat z'n haar mooi gaat waaien. Die drummer gaat helemaal uit z'n naad terwijl hij alleen op z'n hi-hat tikt. Ze hebben geen gitaristen en de zanger krijgt onder het concert slipjes naar zich toegeworpen. Aaaaaaaaaaaaaaah. |
oke mmm trauma's....
Duitse Herder jaja een band met twee feministen, dat is al 1 punt. Dan begint 1 van de feministen door het publiek heen te rennen, schreeuwend door de microfoon, waarna ze lekker klef met der plakkerige armen tegen me aan kwam staan nog steeds schreeuwend in de microfoon. ennem..donderdag, speelden The Apers een Rip Offs set waarbij ik bij het laatste nummer het podium opgeroepen werd om een nummer mee te zingen....jammer.... ik kon de tekst niet helemaal. ha! :cool: The Inadequates. misschien wel de slechtste band die ik ooit gezien heb. *edit* oja, en en The Popsters + Sharpies, toen zat ik kotsend op de wc heel de avond. Strontlazerus zijn en jointjes roken gaat niet altijd samen. |
dat red tape voor deco cancelde...
dat godsmack cancelde... en het standaard elkaar kwijtraken tijdens pits en zo |
Citaat:
|
Glassjaw. :(
|
Dat ik ziek was toen Rise Against optrad vorig jaar, dat Silverstein niet kwam in Februari en dat ze deze zomer zouden komen maar ik heb er nog niets van gehoord :confused: :( en dat Rise Against ook toch nog maar even niet komt. Niets heel ernstigs maar toch beetje stom.
|
oh en dat ik belle & sebastian heb gemist
|
In '99 ben ik naar een concert van de chili peppers geweest in de statenhallen. Ik stond vooraan, tegen het 2e hek, en alles was ok, totdat de peppers dus opkwamen. Ik werd helemaal platgeduwd en over het hek geslingerd. Zo raakte ik dus mijn zus kwijt en ik was dus redelijk in paniek. Ik rende bijna huilend de menigte door om haar te zoeken en kreeg moordneigingen omdat iemand zei 'Haaaa, kijk nou, dat is er zoeen die huilt als ze d'r favoriete band ziet.'
Ben uiteindelijk naar voren gelopen, dacht dat ik bij het juiste vak stond, vertelde het verhaal aan de security peoples en kwam zo in het voorste vak terecht. Helaas was 't concert toen al bijna afgelopen, maar ik heb toch nog een paar liedjes heel erg dichtbij de peppers gestaan. Toen iedereen eenmaal weg was heb ik m'n zus toen weer teruggevonden. Bleek dat zij ook nogal in paniek was (ik ben tenslotte d'r kleine zusje en ik was pas 14) en dat zij helemaal achterin de zaal was beland. Ja, ze was toen behoorlijk kwaad op me... :S Oh ja, en tijdens het radiohead concert vorig jaar was ik nogal ziek en moest ik dus zitten,waardoor ik geen tering zag, en een stelletje teringmongolen gingen hard zitten praten over 't voetbal toen Thommie net Exit Music ging zingen :mad: :mad: :mad: |
Nou we hadden een behoorlijk dipje toen we hoorden dat Pitchshifter ermee stopte en we ze nog nooit gezien hadden. Maar dat hebben we alsnog opgelost door naar de engelse afscheidstour te gaan.
Verder.. Wel gewoon teleurstellingen. Radiohead in het Gelredome was er daar een van. Had er zo veel van verwacht op pinkpop was het super geweest en toen eigenlijk niet zo veel aan en ik zag geen drol. |
Die keer dat ik kaarten had voor Placebo, waar mn broer voor in de rij was gaan liggen (paradiso)
Me een maand vergist waardoor we er op 1 november achter kwamen dat het niet 2 november was maar 2 oktober :( |
Citaat:
|
Ja ik dacht die past best in dit topic :D
Helemaal omdat ik van een stuk of 6 mensen heb gehoord hoe erg ze baalden dat het zo snel was uitverkocht.. :( |
Incubus concert, 1 of 2 jaar terug in de HMH.
30 euro, en ik heb alleen maar in de lounge zaal gehangen, god wat een saaie show zeg. De dag daarna naar Lit in paradiso voor 10 euro (Y) |
vond et best een ok-e show (incubus in hmh)
|
Citaat:
toemba toemba toembahaaa, in het bos, in het bos, wonen indianehhhhhhhhhhhhh en schieten met bananen toemba toembaaaaa |
omg timo en pumba is toemba als je boggle'd omg omg <333333 ieeeeeeeeeeeee :D :D :D
|
:nono:
die schieten niet met pijl en boog die schieten met bananen joh |
jeetje zeg, het was mn lievelingsliedje niet ofzo zleep
|
dan is t goed
|
Citaat:
placebo zuigt toch apekloten |
Citaat:
geniaal :cool: |
Citaat:
Citaat:
edit: Tumba zou het eigenlijk worden, maar das een voetballer en das zo'n dikke neger.. Dus vandaar maar niet. |
Een echt festivaltrauma is die toch van de smerigheid
Vorig jaar op Fields of Rock was heel de tentstage smerig omdat al het verdampte zweet van smerige Duitsers aan het dak condenseert en zo weer terug in je bier drupt. Als je daarop gaat letten concentreer je je geen seconde meer op een concert.:s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |