![]() |
The Empire Strikes First: het laatste album van Bad Religion?
Speculeer!
Het zou kunnen, want: 1. In Los Angeles is burning -> 'How could hell be any worse?' Verwijzing naar hun eerste cd. 2. Leeftijd 3. In het cdboekje staat bij thankyoulist 'all the bands we have played with through the years' Dit kunnen argumenten zijn.. Iemand? |
Paranoide punker...
|
(n) (n)
|
Ik denk het niet. Anders hadden ze het wel gezegd :p
|
Nee, er zou al sprake zijn van een nieuw album volgend jaar. Vervolgens weer ingetrokken omdat ze het anders te druk zouden krijgen met het combineren met touren naar australie, afrika en azie. Ik denk wel dat de bandleden af en toe aan side-projects blijven werken zoals bv bij error enzo.
Bovendien geven ze met dit album juist te kennen dat ze nog steeds veel inspiratie vinden in het maken van albums. En over de verwijzing, tsja ze verwijzen inn wel meer nummers naar ouder werk. Ook slaat deze verwijzing meer op dat het opstaan van Swarznegger een beetje aan Reagan doet denken. This is not a test Of the emergency broadcast system When Malibu fires and radio towers Conspire to dance again And I cannot believe the media Mecca They're only trying to peddle reality Catch it on prime time, story at nine The whole world is going insane When the hills of Los Angeles are burning Palm trees are candles in the murder wind So many lives on the breeze Even the stars are ill at ease And Los Angeles is burning A placard reads "The end of days" Jacaranda boughs are bending in the haze More a question than a curse How could hell be any worse? The flames are stunning The camera's running So take warning End of days is een film waarin schwarznegger ook speelt. |
Citaat:
|
Citaat:
dit is echt zo'n wanhopige poging waarin de fan denkt dat de band een soort raadsel maakt naar de fan toe. Waarop de fan dan denkt ha! post ik het even snel, dan kan ik zeggen dat ik het voorspeld had. Har har har! maar nee. fucking c-r-a-p. |
argument 1: een verwijzing naar de 1e cd betekent niet de laatste
argument 2: Volgens mij is Golden Earring ouder en die spelen nog regelmatig boerenfeesten plat (en die drummer daar kunnen een aantal jonkies nog wat van leren..) argument 3: als je er vanuit gaat dat ze hun eerste EP in 1981 uitbrachten is het logisch dat ze met tig bands gespeeld hebben Argument voor de laatste CD tot nu toe: ze hebben nog geen nieuwe gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha. Die verwijzingen deden ze op de vorige ook al. Ik denk dat het bullshit is. Deze mannen leven prima van de band en zullen dat blijven doen totdat ze niet meer succesvol zijn, ruzie krijgen of dood gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
geen dank joh, graag gedaan. |
Kan wel zo een slotje op, eigenlijk nogal zinloos topic dit, als iedereen het er mee eens is dat het onzin is dat dit BR's laatste album is.
|
Citaat:
|
Slotjeee, Brett Gurewitz heeft net aangegeven dat het niet het laatste album is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en: dit album vond ik toch een stuk beter dan process of belief.. dus als de volgende wéér beter is komen ze misschien ooit weer s in de buurt van suffer of no control :) |
Ahh, code orange!
|
vast niet :p had het sowieso ook niet echt verwacht, alleen gehoopt
|
Citaat:
|
(n) (n) (n)
|
Ja we weten dat je alleen hiphop luistert knulletje.
|
Citaat:
|
Heb je trouwens gehoord dat de skaband Let's Quit gaat stoppen? Waarom heten ze anders Let's Quit?
|
dus jij vind die argumenten ook niet zo sterk, maar besluit ze vervolgens wel te posten als een topictitel, en op zo een manier dat iedereen aanneemt dat jij ze hebt geschreven.
Echt. Sommige mensen hier zijn echt gespeend van elke vorm van nadenkend vermogen. Een tip: verkoop je hoofd of doe hem in de centrifuge. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Leeftijd, oke zou kunnen. 3. Net of het raar is om bands te bedanken? |
Citaat:
Waarom moet er nou zo eindeloos doorgezeikt worden over die argumenten? Dat heeft iemand anders al vóór jou gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij haat alles wat niet shabba is
sorry hoor die jongen kan alleen naar verdorven muziek luisteren met zijn 50cent:rolleyes: big respect voor bigstrech hoor, hij luisterd ook naar 50(:() maar hij weet voor de rest wel wat goeie hip-hop is(Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |