![]() |
18 September - Masters of Hardcore
http://party.snt.utwente.nl/images/u...MGID/5588.jpeg
18 september 2004 gaat het nummer 1 hardcore concept een stapje verder..... Het THIALF STADION in HEEREVEEN zal worden omgetoverd in een enorme hardcore arena!!! De line up bestaat zoals je van Masters of Hardcore kunt verwachten uit alleen het beste van het beste! Datum: zaterdag 18 september 2004 Organisatie: Art of Dance Locatie: Thialf Stadion Pim Mulierlaan 1 8443DA Heerenveen http://www.thialf.nl Tijd: 21.00 - 07.00 Muziekstijl: Hardcore Er zal gebattled worden: Outblast vs Korsakoff Stunned Guys vs Tommyknocker Digital Boy vs Delta 9 Catscan vs Vince Bass-D & King Mattew vs JDA Akira vs Drokz Endymion vs Nosferatu Armageddon Project vs Promo Angerfist Live Neophyte vs Evil Activities Live G-Town Madness Live MC Syco Vip: Paul Buzzfuzz Rob & Joe Darkraver Vipert DR Z Vago Meer info: http://www.mastersofhardcore.com ---------------------------------------------------------------------- Van de week maar ff kaartjes halen :) |
Jajajaja.. sinds wanneer leef jij hier nou weer Peppie...
helemaal goed... schijt aan t 'masters-publiek' en gewoon los gaan op de battles :D als t een beetje meezit word t wel wat... nu maar hopen op goed geluid.. |
iig al blij dat ruffian er deze keer niet bij is... die gozer doet echt te veel...
|
Absent...
't Blijft MOH ( volk ) :| |
Citaat:
:D Citaat:
imho op resurreqtion zou er ook van dat "volk" rond gelopen hebben, niets van gemerkt.... |
Volk staat bewust tussen haakjes.
Ik houd niet van MOH muziek + ik houd niet van dat volk ;) Genoeg reden voor mij om af te zien van een duur grapje qua entree, reis en drank. |
hm.. als er echt zoveel kutvolk rondloopt heb ik t ook erg snel gezien... maarre dat zal wel meevallen.. kan die overdreve pepneuze over t algemeen wel negeren en lol hebben tegelijk :p
...toch stef..:D T is iig de moeite waar met al die battles om ff een kijkje te nemen... |
haha ik hoorde van iemand dat er op dit feest de dranghekken op minstens 2 meter van de speakers stonden
bwhaha |
Ik ga naar Q- Base :cool:
|
Citaat:
|
NP Peppie... :evil:
|
|
mensen van moh zijn gewoon geldwolven...beetje clip gaan uitbrengen met een nummer wat erg soft is, een beetje een nieuwe Dana creeëren: korsakoff, nummers zijn gewoon gemaakt door catscan en nu hebben ze een of ander goed uitzient vrouwtje leren draaien en zetten ze die naast outblast neer..dus fuck moh :o
|
ik weet niet hoor maar 2 jaar geleden kende ik korsakoff al
|
ja ken korsakoff ook al 3 jaar, producties dan...maar die zijn dus gewoon allemaal van catscan..
|
(y) Present.
|
Citaat:
|
en nu die verhuist is naar van third movement naar MOH is korsakoff opeens een mooie meid, die draaien kan..geldwolven dat het zijn...zoiezo is het maar een kinderfeessie, minimum leeftijd: 16 jaar..
|
Citaat:
|
mja over 122 dagen al 19 :o
en kwil nix zeggen maar jij bent al opa wil je zeggen? maar wat je krijgt met minimum leeftijd van 16 is dat je ook echt kinderen van 14 binnenkrijgt...en ja ik ben nog niet zo oud..maar dat zijn in mijn ogen toch wel kinderen.. |
Citaat:
Ze moeten inderdaad beter controleren op leeftijd, maar ook met minimumleeftijd 18 gluipen er teveel snotjong door. (zoals mijn zus vroeger :p) |
18 september.. sta ik mooi te stampen op Q-Base....
|
edit...:D
|
euh...dat is tzelfde weekend hoor... tenzij t ineens veranderd is maar dat lijkt me sterk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net een kaart gekocht !
|
huhhh ik hoorde dat t al uitverocht was :bloos: ik wil ook nog
|
Citaat:
alleen de vip kaarten waren binnen anderhalf uur uitverkocht, de normale kaarten moeten er nog zijn als het goed is |
T is wel verbazingwekkend dat t nog niet uitverkochtis.. misschien omdat t aan de fucking andere kant van de wereld is :/
|
Nee hoor, omdat de rest op Q-base loopt zaterdag... :rolleyes:
|
si !
om dezelfde reden verbaasde ik mij erom dat qbase nognie is uitverkocht:D |
q-base & moh zijn 2 heel verschillende feesten...lijkt me dus nix met elkaar te maken hebben.. :rolleyes:
|
Citaat:
je sig is geloof ik niet van een dj die op q-base staat of niet ;) |
Citaat:
dus :confused: |
aussie's mogen niet en slonsdale wel...:s
ja ja heel logisch :| fijn bezig dat moh (n) |
idd...te triest.. :s
|
Unleash The Beast. :evil:
|
ja das ook zo'n sensation nummer met een flinke bass eronder zeg :s