![]() |
Classica San Sebastian
Zaterdag is alweer de volgende WB-wedstrijd.
http://canales.diariovasco.com/espec...legada2003.jpg Ik denk Rebbelin of Bettini |
We zullen dezelfde mannen zien als op de Wasberg. Bettini, Rebellin, Astarloa en Di Luca. Hopelijk kan Boogerd zich nog daarbij voegen. Ik gok op Astarloa, in eigen streek.
|
Fietst Ullrich mee?
|
o'grady
|
Citaat:
http://canales.diariovasco.com/especiales/clasica2004/ |
Misschien kan Boogerd iets, of Di Luca, Bettini of Rebbelin ik denk dat het te zwaar is voor renners als Astarloa, Dekker en Freire
|
Favorieten naar mijn mening:
- Rebellin - Bettini - Asterloa - Di Luca - Cunego - Mancebo - Ullrich - Rasmussen - Valverde Van Boogerd verwacht ik weinig. |
op de jaizkibel komt een afscheiding van 15 renners ofzo, en na die afdaling is het demarreren geblazen.. boogerd wint dus niet , want die heeft geen koersinzicht. dekker moet de jaizkibel overleven en dan kan hij wat.
|
Valverde, want hij is in vorm. Hij heeft al 2 etappes gewonnen in de ronde van Burgos
|
Mijn rijtje:
- Rebellin - Bettini - Asterloa - Di Luca - Perdiguero - Ullrich - Rasmussen - Valverde - Menchov - Piepoli |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ook geen goede wielrenner denk ik...
|
Ik hoop op Valverde :o
|
Ik tip de spanjaarden. Valverde en Martin Perdiguero zijn renners die stand kunnen houden op de Jaizkibel en kunnen winnen in de sprint. Daarom is Bettini ook weer favoriet. En het rijtje van Hamburg, met Astarloa, Rebellin en Di Luca. Al zijn de klimmetjes hier wat langer dan in Hamburg en is het iets minder op het lijf van deze renners geschreven dan het parcours vorige week.
|
Zijn we hier Pieter Weening vergeten te noemen? :o
|
Citaat:
|
Rabobank staat met een zeer sterk team aan de start ik vraag me af hoeveel er met de eerste meekunnen op de Jaizkibel.
|
Leipheimer en Karsten Kroon zitten mee in de ontsnapping volgens TT
|
Citaat:
|
als ze nou eens stoppen met die kutsport GOLF :mad:
en overschakelen :o mijn beste 5 van vandaag zijn -Rebellin -Bettini -Freire -Rasmussen -Di Luca |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben sportfan, maar van die rijke dudes die met allemaal moeilijke woorden gewoon proberen zo dicht mogelijk bij een gaatje te slaan ... bah |
Citaat:
|
Dadelijk ff de finale meepikken.
|
rabo´s?
ik hoop dat ze terugkomen |
mwah, rabo viel vies tegen
|
Perdiguero... verrassinkje, altijd leuk, wel in een kopgroep met veel voorspelbare namen.
Mja, heb niet veel gezien eerlijk gezegd, alleen de laatste 10 kilometer. :D |
Met deze vorm hoeft Boogerd niet mee naar Athene doe Lowik maar :o
|
Citaat:
|
de selectie is dan al wel een tijdje bekend he, en lowik komt ook terug van een blessure
|
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post12644632
Niet slecht. ;) Wat een vreselijk slechte regie was het eigenlijk. De camera's zaten te schudden op de motor, de regie switchte constant heen en weer en het was een geschreeuw van jewelste bij de aankomt, wat je gedurende de hele uitzending hoorde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |