![]() |
VRAAGJE!!! (portret materiaal)
Ik kom net terug uit Spanje (Platja D'aro), en daar zitten dan buiten op de boulevard allemaal supergoede portret tekenaars. Zij tekenen met een soort zwart/blauwe olie. Halen hun penseel eroverheen, en schilderen dan een geweldig mooi portret. Wat je retesimpel weer uit kunt gummen, maar het vlekt iig tien keer minder dan pastel (daar doe ik het altijd mee).
Is iemand hier bekend mee? (Forumbazen; ik plaats het hier omdat ik het idee heb dat er hier meer mensen met verstand op dit gebied zitten dan bij een andere topic). Grtjs. |
Ik heb geen flauw idee wat het voor spul is maar nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. Beetje raar dat niemand hier weet wat het is? Heb je het inmiddels al gevraagd in een kunstenaarsbenodigdhedenwinkel oid?
|
Ik heb het inmiddels gevraagt, maar ook zij kunnen mij niet helpen. Die vrouw zei dat het raar is, omdat je olie helemaal niet uit kunt gummen. Ze stelde mij voor om een kunstaccedemie te bellen wanneer het alelmaal weer een beetje begonnen is, dat is natuurlijk wel een goede.
Bij mij schoot te binnen dat het misschien wel een soort van schoensmeer was, dus dat ga ik straks even proberen, ik laat het je weten;-) Grtjs. |
als het schoensmeer is dan word ik een nog grotere van van schoensmeer dan ik al ben! :D
|
Bah, dat was het niet :(
Maar je kunt er ook wel leuke dingen mee doen idd :eek: En toch.....weet ik nog steeds niet wat het nou was, en baal ik daar gigantisch van!!!!!! Grtjs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |