![]() |
Help
Help. Ik had me 2 weekschildpadden net in een bak (niet hun normale bak) buiten gezet op het balkon om te zonnen. Dom genoeg ging ik even wat eten. Bleef 30 min weg. Als ik terug kom is 1 schildpad verdwenen. Waarschijnlijk is ze door het luikje eruit gegaan. Dus ik werd helemaal bang Ze was van 2 verdieping beneden gevallen. Ik heb haar net gevonden. Maar ze is nu erg stil ze loop alleen vooruit en niet achteruit. Zou het zijn dat haar achterpoten gebroken zijn? Wat vinden jullie moet ik nu naar de dierenarts gaan of afwachten tot morgen en kijken messchien is ze in een shock.
En moet ik haar nu even apart zetten. En hoeveel kost een dierenarts afspraak :eek: :eek: Alvast bedankt :) |
Mwah, ik zou even langs de dierenarts gaan, dat kan iig geen kwaad. Hoe duur zo'n afspraak is ligt er een beetje aan wat hij heeft en 't zal ook per dierenarts verschillen ed...maar een euro of 20/25 kost het consult zonder verder iets (medicijnen ed) meestal iig wel. Je kunt ze natuurlijk altijd even bellen om te vragen hoeveel het kost, kun je ook vragen of zij het aanraden om langs te komen. ;) (Maar even langs de dierenarts gaan kan, denk ik, geen kwaad als een schildpad twee verdiepingen naar beneden is gevallen...)
|
Ok bedank en bedank voor de vlugge reactie ;)
|
dat je hier over na moet denken :eek:
natúúrlijk naar een dierenarts |
Als ze in shock is is er alleen maar meer reden om naar de DA te gaan, vaak overlijden ze hieraan namelijk. Het zou idd kunnen zijn dat ze haar achterpootjes heeft gebroken, ik zou naar de DA gaan dus. Een consult kost over het algemeen 20/25 euro, maar mijn dierenarts rekent voor 'kleine dieren kleine consulten', maar dat is niet verplicht en licht dus aan je dierenarts.
succes :) |
Citaat:
|
ik denk niet dat ze iets gebroken heeft, schildpadden trekken namelijk hun pootjes altijd in. ( als een soort reflex) Schildpadden kunnen best veel hebben, hoewel er natuurlijk altijd een grens is. Mijn schildpad is ook weleens van de tafel afgelopen. (hoewel dat natuurlijk geen vergelijking is met 2 verdiepingen)
|
'Je had gelijk en ze heeft niks gebroken. Alleen een gekneusde voetje en dat gaat zo over.
Het is gewoon een wonder..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |