![]() |
rapid white brush-on?!
ik zag vandaag rapid white brush-on van tell sell op tv en ik vroeg me af of het je tanden echt zoveel witter maakt.
(in 3 dagen 3 tot soms 9 tinten witter) heeft er iemand ervaring mee? |
|
Tanden witter maken is slecht voor je tanden.
|
Citaat:
|
je kunt ook gewoon goed poetsen, en koffie, roken en thee (e.d) vermijden :)
|
Ik geloof wel dat je tanden er witter van worden. Maar het is ten eerste geen blijvend resultaat en ten tweede zal de gezondheid van je tanden er niet beter op worden ;)
|
Citaat:
|
ja maar bij de tandarts is dat toch vet duur?enne tja het zag er op tv wel overtuigend uit..
|
Die dingen van tv zijn heel slecht voor je tanden, halen dat eerste laagje dat op je tanden zit (het glazuur is dat toch?) weg.
Als je echt heel graag blekere tanden wilt, kun je het toch het beste bij de tandarts doen |
Citaat:
|
Citaat:
ze gebruiken gewoon 2 foto's van verschillende mensen, de een met een verot gebit de andere een goede. En wij maar denken dat het echt helpt :| |
Citaat:
Ik heb ook altijd tellsell-koop-alles-wat-ze-laten-zien neigingen. Maar ik heb het nog nooit gedaan. |
Citaat:
|
ja dat is waar,maar ja dan laten ze die mensen op tv zien en dan hebben ze ook zulke witte tanden...
|
echt van
'oewh je lacht k pak ff me zonnebril' tanden is niet mooi :nono: |
Citaat:
Allemaal nep joh, ALLES.. Trouwens, de oude rapid-white ligt al tijden bij de Kijkshop, als je even wacht... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |