![]() |
Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding?
Het is nu toch wel zomer, de zon schijnt, en het is lekker warm, dus weg met die trui. Waar laat jij je winterkleding, of heb jij geen specifieke winter-zomer kleding? Genoeg ruimte in je kast, of berg je al je seizoens kleding op als het volgende seizoen aanbreekt?
Zelf heb ik echt weinig winterkleding, ik heb het bijna nooit koud. Maar een enkele trui/rugby leg ik toch weg, dan maak ik in mijn kast ruimte voor mijn zomerkleding. Ik heb zelfs spijkerbroeken die voor de zomer zijn en ik dus niet in de winter ga dragen, gewoon dat is te koud en dan staat het veel minder leuk. Zomer en winter kleding, waar laat je het toch? |
Ik heb gelukkig een enorme walk-in closet waar genoeg ruimte is (y)
|
ik heb geen speciale zomer of winter kleding. Het ligt allemaal door elkaar. Ik heb 2 truien en de rest draag ik zowel zomers als 's winters. Ik draag in de winter meestal gewoon hemdjes en tshirtjes dus niks speciaals.
|
Ik heb een grote kast, de kleren die ik niet draag liggen op een plank bovenin. In de zomer hang ik mijn zomerkleding en winterkleding die nog draagbaar is op, en leg ik de warme truien bovenin m'n kast. In de winter andersom.
Maar de meeste kleren die ik heb zijn het hele jaar door te dragen. Bv truitjes en vestjes enzo. :) |
Zodra het volgende seizoen aanbreekt ga ik grondig door mijn kast heen en sorteer het. Ik leg het te warme in een enorme kast beneden. Ben ik er weer af :)
|
gewoon in de kast, naast mijn zomerkleding:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, in de winter draag ik longsleeves en in de zomer t-shirts. Voor de rest alles hetzelfde.
|
Citaat:
|
Nergens. 1 zooi kleding, all seasons. (y)
|
Citaat:
|
M'n truitjes liggen een plank boven m'n t-shirts. Maar ik heb niet echt van die dikke truien. Ik ben meer een vestjesmens en die vestjes heb ik onderin hangen.
|
Citaat:
|
Ik heb genoeg ruimte in m'n kast, dus daar ligt alles gewoon verspreid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon in m'n kast, er is geen ruimte in huis om het ergens anders op te bergen.
|
In de kast gewoon.. echt hele dikke truien liggen ergens op een verlaten plank tussen de schoenendozen
|
ik heb ook gewoon 1 kast waar alles in ligt
|
in mn kast die veel te klein is en die dus uitpuilt en driekwart van mn kleren ligt op de grond
|
Een gedeelte ligt in de garage en een gedeelte ligt in mijn kast...
|
jezus ridder leer eens nederlands :rolleyes:
mijn kleding staat in dozen , helemaal ingepakt, klaar om te verhuizen. |
in de garage.
|
bij mij ligt alles zon beetje doorelkaar in mijn kast :o
|
Ik heb alles gewoon bij elkaar liggen, handig toch
|
Het ligt nu op zolder in een stoffige kartonnen verhuisdoos wachtend tot het volgend jaar naar het goede doel kan omdat ik het dan toch al niet meer pas. :|
|
Citaat:
Hoe kan kleding in dozen staan? Henk Mul ! |
Oh, dat is bij ons altijd een regelrechte ramp, want alle kasten zijn te klein voor zomer- en winterkleding bij elkaar, dus eis ik altijd de grote gangkast op, waar ook mijn 'minder-leuke'-kleding in hangt & de inbouwkast in de logeerkamer. Mijn zus stopt alles in een andere gangkast en mijn moeder ruimt mijn vaders kast dan wel héél grondig op. :D
|
Citaat:
Otis! en nu ga je oprotten met je semi-grappige postgedrag want ik vind je een vieze l00ser van het kaliber communiceerbeer |
Ijzersterke retoriek. Petje af!
On-topic; mijn kleding hangt in dozen. Henk Mul ! |
32 :)
|
ik heb ze rechts in mijn kast liggen geil he
doei -x- |
Ik combineer nogal veel zomer met winterkleding, maar de échte winterkleding hangt op zolder in kasten, en er ligt ook nog een koffer vol truien want die pasten er niet meer bij. De rest van m'n kleding (dus de zomerspullen) liggen/hangen in twee grote kledingkasten en nog heb ik niet veel ruimte :bloos:
|
Citaat:
slapeloze nachten |
aan een haakje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jassen schoenen ed op zolder en truien enz in de kast vd logeerkamer.
|
Citaat:
|
In de wasruimte ligt alles opgestapeld in dozen verpakt. Maar dan alles dingen die echt winters zijn, zoals dikke truien en winterjassen. Of ze ooit nog uitgepakt worden volgend jaar? hm. Denk het niet.
|
euh... op een grote hoop in mijn kast en in mijn hoekie. Net als mijn dekbed en mijn quasi-zomerkleren ( want ik draag in de zomer gewoon hetzelfde als in de winter, met uitzondering van mijn truien en colberts)
|
in een andere kast, die vroeger van mijn zus was maar die is nu verhuisd dus daar leg ik nu de winter kledij in.
|
de echte winterdingen (truien jassen etc.) zitten samengepropt in een veels te kleine kast daarna de deur flink dicht getimmerd en die gaat pas weer open wanneer t koud wordt
|
Citaat:
|
Normaal op de hoogste planken van mn kast, waar ik niet bijkom zonder stoel. :p Of in dozen.
Maar nu ik ga verhuizen enzo, zit het allemaal in dozen eigenlijk. |
gewoon in mn kast.
als het dan ineens weer wat kouder is, dan kan ik gewoon bij mn lange broeken en hoef ik niet heel onze zolder om te ploegen want daar is t echt een teringbende. |
wat een domme vraag,in de kleerkast natuurlyk.
|
in china aan een palmboom :rolleyes:
maarrehm wat dacht je van kast? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |