Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=91691)

The Untouchable 14-05-2002 21:01

Hoe...

Hoe kan een jongen een meisje geil krijgen???

en dan zonder haar vagina aan te raken...

en wel serieus reageren als dat mogelijk is...

Rabbi Daniel 14-05-2002 21:02

Zonder vagina aan te raken? Probeer de clitoris. ;) :p

(En nee, dat is níet hetzelfde.)

Rosie 14-05-2002 21:09

Romantisch zijn, in de nek kusjes geven, rustig haar strelen over dr buik en benen enzo en steeds langzaam iets uittrekken en/of kusjes geven vanaf haar nek naar beneden naar dr navel, uehm.. sja wees beetje creatief. Hangt er vanaf waar ze van houd.. als me vriend zoiets doet als ik hierboven zeg turn ik om...

Nou succes misschien heb je er iets aan.

Bye bye * Rosie*

The Untouchable 14-05-2002 21:10

dat hoort er tog bij Clitoris, G-Spot, Vagina laat ik het zo formuleren niets wat in de string van een vrouw zit mag je aanraken snappen we zo wat ik bedoel of zijn er nog meer bijdehandjes...

Lindansje 14-05-2002 21:10

we kunnen ook zonder clitoris gezelligheid creeëren hoor, FA :p

streel haar, geef haar kusjes, fluister lieve woordjes in haar oor,heel erg lang zoenen op bed kan ook helpen

gebruik je fantasie, wat hier boven staat zijn de standaarddingen.

The Untouchable 14-05-2002 21:11

Citaat:

Rosie schreef:
Romantisch zijn, in de nek kusjes geven, rustig haar strelen over dr buik en benen enzo en steeds langzaam iets uittrekken en/of kusjes geven vanaf haar nek naar beneden naar dr navel, uehm.. sja wees beetje creatief. Hangt er vanaf waar ze van houd.. als me vriend zoiets doet als ik hierboven zeg turn ik om...

Bye bye * Rosie*

dank je...

The Untouchable 14-05-2002 21:11

maar is niet voor mij ben benieuwd hoe iedereen dat doet :D

Rosie 14-05-2002 21:14

Citaat:

The Untouchable schreef:
maar is niet voor mij ben benieuwd hoe iedereen dat doet :D

Jaja ;)

HeerVanHasselt 14-05-2002 22:03

Ineens heel wild beginnen te zoenen

Wasaap 15-05-2002 08:34

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:
Ineens heel wild beginnen te zoenen

Hee ben jij niet van PyroLabs?

Alicia Silverstone 15-05-2002 10:31

Citaat:

Rosie schreef:

(y)
:D

humandoll 15-05-2002 10:44

Citaat:

Rosie schreef:

Bye bye * Rosie*

:)

Gwen. 15-05-2002 10:50

Aan d'r tepels likken, lijkt me nogal logisch. En supergeil.

Jorixxx 15-05-2002 11:01

Lang leve de full body massage :p

beetje warme massage-olie, romantisch muziekje (niet de nieuwe ID&T ofzo, leen van je moeder een cd :D ) eventueel (geur)kaarsen, en zo min mogelijk fel licht (Jorixxx heeft 30 spotjes op z'n kamer, gedimt is da onwijs romantisch)...

En dan alle erogene zones zachtjes strelen, bv net langs dr string (als de nog aan is :p) of zachtjes langs dr ribben (geen kieteldood he...). Voor- en achterkant natuurlijk.

Ast een beetje meezit rukt ze je de klere van ut lijf en *hoppa* :)

-== Jorixxx ==-

reacties zijn welkom...
vrouwelijke vrijwilligers ook :rolleyes:

Freyja 15-05-2002 15:56

Gewoon zoenen, lichamen tegen elkaar. Zachtjes bijten, schouder kussen, nek... Tja... Zoiets :D

Caroo 15-05-2002 16:00

Euhm er bestaat bij vrouwen toch ook nog zoiets als een voorgevel.. Iets van op tepels zabbelen.. Daar kunnen vrouwen heel geil van worden.. (of ben ik de enige die daar last van heeft..??? :confused: )

Kleine A* 15-05-2002 16:52

is vind het echt heel erg geil als ie in een string loopt en zo'n teletubbie-dansje doet:o

Alicia Silverstone 15-05-2002 17:02

Citaat:

10-age $ schreef:
Euhm er bestaat bij vrouwen toch ook nog zoiets als een voorgevel.. Iets van op tepels zabbelen.. Daar kunnen vrouwen heel geil van worden.. (of ben ik de enige die daar last van heeft..??? :confused: )
nee, je bent zeker niet de enige :D

HeerVanHasselt 15-05-2002 17:39

Citaat:

Wasaap schreef:

Hee ben jij niet van PyroLabs?

Eeeh..... PyroLabs? Wat is dat?

Wasaap 15-05-2002 17:49

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:

Eeeh..... PyroLabs? Wat is dat?

www.pyrolabs.cjb.net/

geloof ik

skyscraper 16-05-2002 11:34

In haar nek kussen, haar oren, haar buik, borsten....

Iotje 16-05-2002 12:48

Binnekant van de bovenbenen zachyjes strelen, tussen de borsten strelen....

spacegirl 16-05-2002 13:15

Citaat:

10-age $ schreef:
last wil ik t niet noemen :D

Triloxigen 16-05-2002 14:33

Citaat:

10-age $ schreef:
ah, vandaar :D:D:D

Ninnoc 17-05-2002 15:16

haar op een bepaalde manier aankijken, bij sommige jongens kan ik ze echt niet in gezeldschap aankijken als ze bepaalde blik in hun ogen hebben

verder doen nek en binnenkant dijbeen en natuurlijk niet te vergeten de oren het altijd erg goed

metalgirl 17-05-2002 18:35

Héél lang alleen maar zoenen... *zucht* Ik vind het altijd heerlijk als mijn borsten "bewerkt" worden, oorlelletje, nek... Beetje bijten, likken, strelen... Gebruik je fantasie!

F0RuM-PuNK 17-05-2002 19:38

ik suggesteer....

1) de rest van haar lichaam betasten met een der jou lichaamsdelen
2) op een verbale methode
3) jezelf uitkleden
4) jezelf betasten
5) ...wat JOU ook geil zou maken

Chloe Siere 17-05-2002 20:59

ik vraag me af waarom je dat wil weten....

Roozie 17-05-2002 22:02

Mm door zoenen?? Tenminste mij wel!!!! Moet diegene t wel goed kunnen natuurlijk

metalgirl 19-05-2002 12:44

Citaat:

*RainBow* schreef:
ik vraag me af waarom je dat wil weten....
Doe es een wilde gok.

MissBi@tch 20-05-2002 15:06

mijn vriend kan mij al geil maken door me alleen te zoenen (dan likt ie over me lippen) en door me in me nek te zoenen en aan me oorlel te sabbelen, en door aan me borsten te zitten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.