![]() |
Jojo.... Als je de kans had?
Er is nu weer een nieuwe popster (in dit geval een sterretje;)) gebombardeerd. Ze heet Jojo en ik heb ergens gelezen dat ze pas 13 is.
Als ik haar op de tv, opgemaakt als een 16 jarige, zie zingen, vind ik haar eerder zielig dan dat ik haar benijd. Dat je je zelf niet mag zijn op je 13e. Zij zal er ongetwijfeld erg blij mee zijn dat ze een platencontract heeft op haar 13e, maar het betekent wel, dat als ze een beetje popu wordt al snel niet meer over straat kan. Nu is mijn vraag: Zouden jullie je vrijheid opgeven om beroemd te worden en als je de kans kreeg op je 13e een platencontract aannemen. Oftewel niet meer je zelf mag zijn, maar minstens 3 jaar ouder... Ik denk als ik de kans kreeg het niet zou doen, puur om de bovengenoemde redenen. Dat zeg ik welliswaar nu en ik weet natuurlijk niet hoe ik er tegen aankijk als het me echt zou gebeuren... Maar toch, wat zouden jullie doen? |
ik zou dat nooit van mn leven doen. het trekt mij eigenlijk sowieso niet om beroemd te zijn, dus: nee
|
ik zouw et heus wel doen.. k zouw zorge dat k in de 2 maandjes waarin k bekend ben zo veel mogelijk geld verdienen, daarna ff snel een mavo diploma hale en dan een vakantiehuisje planten ergens aan de middelandse zee en daar lkr leven tot k dood ga..
jah ckr wete zou k et doen.. en zowiezo.. die bekendheid.. lijkt me best leuk :) elke keer als je naar buite gaat wordt er een fotow van je gemaakt.. leuk toch, beetje aand8.. |
Ook als je nooit meer vrij over straat kan gaan. Als je je klote voelt en ff opgenomen wilt worden in de massa van mensen, dat dat niet kan?
Altijd fotgraven achter je aan. Vrouwen die zich aanbieden alleen omdat je geld hebt en beroemd bent? |
Citaat:
Reden om het te doen. |
Citaat:
Dan word je vanzelf een emo-ster, dat dan weer wel. (Y) |
ik zou het zelf nooit doen
maar ufke heeft wel een punt(y) |
Citaat:
k denk dat et wel mee valt.. en je kan altijd een hek om je gigantische huis zette.. |
Lijkt me heerlijk
Alleen op mn 13e nog niet. Eerst geslachtsrijp worden voordat ik mn groupies teder bemin. (y) |
hahaha
|
:d
|
Ik zou niet graag beroemd willen zijn, en dan al zeker niet op zo'n manier..
|
ik heb gehoord dat de drummer van youth of today 14 was bij de eerste eurotour. en aangezien yot cool is, mag ik het ook en zou ik me dus uiteraard tot ster laten bombarderen als ik 13 wordt ;)
waar ik heen wil met deze post? nergens. dat meisje is over 2 maand compleet vergeten, en niemand die zich er dan nog zorgen over maakt |
Citaat:
|
gwon doen :o
|
Ik zou haar doen als ik de kans had
|
Citaat:
|
Nee, daar ben ik te verlegen voor. :bloos:
|
pfoe, ik had op mijn tweede al een breakthrough met mijn wacko jacko imitaties duuuus.
|
Jojo? Is dat niet die van KC?
[En dan heb ik dus niet over de Sunshine Band] |
van All my life toch? nee, dat was een grote boze negroïde meneer :o
|
Alleen als ik een masker op mag wil ik op die manier effe lekker snel geld verdienen. Dus als ik normaal over straat loop, word ik niet herkend want dan loop ik zonder dat masker. (y)
En even later is iedereen me vergeten en beland ik weer in de anonimiteit, met het geld wat ik dan heb verdiend. :cool: Maar goed, ergens lijkt het me toch vreemd hoor. Hmm. |
Citaat:
On topic: tuurlijk, lekker op gruwelijk kapitalistische wijze geld verdienen. (y) Was ik maar op m'n dertiende ontdekt, had ik nu geen arm studentje geweest. |
Citaat:
|
dikke doeks verdienen, duidelijk.
|
lijkt me niets... wat zal t wel niet voorn muziek zijn :o
hoewel... wat geld zou ook niet verkeerd zijn :bloos: |
lijkt me wel wat. dan lekker de vulgaire rock'n'roller uithangen.
|
niks tegen beroemd zijn en veel geld verdienen, nee hoor.
maar een gemaakte popster van dertien zonder enige mogelijkheid tot eigen muzikale inbreng en een commanderende platenmaatschappij achter me, die ervoor zorgt dat er 13jarige wijven achter je aan hollen omdat ze je poster uit de hitkrant hebben geknipt, dat lijkt me niks. dan wil ik wel zélf ergens beroemd mee worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ik zie in de laatste post nog iets. Waarom gebruik je naar ipv na? |
Citaat:
gaan we nu met zn alle mijn nederlands afkrake? leuk :) k doe mee ooowh je bakt dr niks van! |
Citaat:
|
Zou het wel doen mits het geen stropcontract is waar je zonder enige inspraak langer aan vast zit dan je d8, beetje bekendheid maken met de hulp van 1 of ander label bakken met geld verdienen en na het contract je eigen ding proberen neer te zetten in de muziek. Lukt dat niet dan heb je iig een lekker zakcentje over het algemeen.
|
Citaat:
|
Doordat iedereen download tegenwoordig, verdien je niet zoveel meer hoor. En als je aan zo'n platenmaatschappij zit, word je meestal ook helemaal uitgezogen.
Dus van dat bakken met geld verdienen valt wel mee denk ik ;) |
Citaat:
't is voor hun gewoon zo normaal geworden dat ze vinden dat ze mogen klagen als het mindert qua inkomsten. |
Hè bah, allemaal van die irritante lui om me heen. Dank je feestelijk.
|
Overigens vind ik het nummer ook best lekker. (y)
|
Citaat:
|
Boeien, Igor Cavalera was ook pas 14 bij zijn eerste optreden. Het lijkt me wel vet om dan al beroemd te zijn. Het heeft echter ook nadelen.
|
Citaat:
volgens mij weet k wie dat is.... die dude van soulfly toch? komt uit brazilie? of heette die nou max met z'n voornaam :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij zat eerst in Sepultura, samen met zijn broer, die Igor Cavalera dus. En toen kregen ze ruzie en vonden ze elkaar niet meer zo aardig enzo en was Max weg. En begon Soulfly. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |