![]() |
[DenkTopic]
In navolging van het luistertopic, het fototopic, het bladzijdetopic, en al die andere topics, kunnen wij hier op F&L natuurlijk niet achterblijven! Dus: hier is het denktopic - lekker luchtig tijdens de warme zomerdagen...
Vraag: wat denk je nu? De traditie wil, dat de TS begint. Ik denk dus nu aan met wie ik vanavond gezellig wat bieries achterover ga tikken met dit mooie weer, want niemand is thuis...:( - Oh, en over de zin van het leven :D |
Na het lezen van de topic zit ik eraan te denken ook te gaan, heb best wel dorst nu.
Als je van een goed Belgisch biertje houdt kom je maar af :D |
Citaat:
|
Offtopic: Een Duvel ook, alleen opletten dat'ie na een paar glaasjes niet naar het hoofd stijgt met dit zonnetje :bloos:
|
....Op dit moment denk ik dus alleen nog maar aan Duvel..... :|
|
Ik denk hmm aan wat problemen
|
wat is straks ga zuipen:p
|
Ik denk dat ik ook maar eens een biertje pak. Elektronica studeren krijg je dorst van.
|
...hier wordt duidelijk wat de brandstof van filosofen werkelijk is...
|
ik dacht bij het lezen: wtf, metrophostolis heeft jai in zijn sig staan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol, zometeen staat er iets heel vaags, en weet je er niks van. nee, dan is mijn sig veel duidelijker. :p |
ik denk...drank :|
|
Citaat:
http://www.srisarada.org/mandir/devi/kali.gif |
Citaat:
http://www.darklyrics.com/lyrics/therion/siriusb.html#5 Klinkt best aardig, maar da's nogal offtopic voor F&L. :p |
Citaat:
|
om maar eens een ontopic-post erin te gooien....
ik denk aan iemand die ik een paar dagen geleden heb ontmoet, en tegelijkertijd aan of ik me zo eerst om ga kleden en dan ga opruimen, of andersom. |
ik denk dat dit zeker 1 van de meeste loze topics is op dit moment :o
|
ga maar huilen dan
|
Gister Delerium Tremens met nacho's (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D he's right :D vervolgens denk ik, nouwja, het klopt dat hij mag zeggen wat hij denkt. over dat loze topic valt te twijfelen en daarna ga ik zoeken naar nog iets wat ik denk, maar even later besef ik dat dat valsspelen is.. shame on me |
Ik denk nu aan hoe ik in godsnaam voo vanmiddag aan een fiets ga komen. Dat valt in de zomer zelfs in Amsterdam tegen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik vanmiddag maar niet naar het strand ga.. :)
|
Als ik tegen drank kon, zou ik er ook veel van nemen
|
Citaat:
|
Citaat:
nou.... persoonlijk zie ik het als nuttig een paar misvattingen en fouten in en over geloof aan het licht te brengen zodat de dogmaten onder ons gaan twijfelen aan wat ze geloven. |
Citaat:
|
Ik vraag me af met wie ik wanneer waarheen op vakantie zal gaan. En wat ik vandaag en morgen ga doen. En hoe laat ik zal gaan eten.
|
Pff, net zomaar een bloedneus onder de douche ! Puh !
|
Dat mensen inderdaad veel willen
willen bereiken willen doen willen hebben etc. zal er ooit totale voldoening zijn? Ik denk het niet |
Citaat:
dat was erg... tja, relevant... :D |
Citaat:
|
dat ik snap waarom Egged's sig grappig moet zijn.
en dat ik totaal geen zin heb me te gaan verdiepen in atomaire absorbtie spectrofotometrie voor mijn profielwerkstuk :( |
Citaat:
hoezo niet? dat onderwerp is toch hilarisch? [/leedvermaak] :D |
wat atomaire absorbtie spectrofotometrie is :confused:
|
Mwah, dat is een van de eenvoudigste onderwerpen van de natuurkunde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk nu dat dit topic een ruime marge voor interpretatie van het onderwerp heeft gekregen.
|
dankzij een onderwerp hier denkik nu aan waar zouden junks op vakantie gaan ?
mallorca ? |
Citaat:
|
denk dat ze wel meer verdienen als dat...
ik heb een keer serieus een bedelaar een hotel in amsterdam in zien lopen ... en er niet eens uitgeschopt zien worden. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |