![]() |
Mp3 speler
Weten jullie ook hoeveel liedjes passen op een van 128 mb?
en 256 mb? |
128 liedjes en 256 liedjes natuurlijk!
|
:d
|
Nou dat wisselt...
Ik had eerst een mp3-speler met 256mb waar ongeveer 60 nummers op konden. Nu een waar er 70 op kunnen. Maar het ligt aan welke nummers je erop zet volgens mij. Het ene liedje heeft 2 mb de ander 5.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slotje of naar Onzin. Op 1.5 GB passen 750 WMA's of 375 mp3's, so you do the math.
|
Slotje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
128 mb is ongeveer 40 nummers
256 mb is ongeveer 80 nummers 512 mb is ongeveer 160 nummers ligt er natuurlijk maar net aan hoe groot de liedjes zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
stel.. je hebt een ruimte van 100 m2.. dan kan je niet zegge, owh daar kunne 1000 nerds in.. nee het ligt er aan hoe groot de nerds zijn.. het zelfde werkt het bij een mp3 speler.. je kan niet zegge hoeveel nummers er op 128 mb passe, dat ligt aan de nummers.. damn, waarom ga ik hier serieus op in?! :s |
Ligt ook aan de bitrate faggots.
Ik heb 20gig. Hopelijk kan alles erop wat ik wil. |
Citaat:
|
256 MB is ongeveer 4 uur aan muziek op bitrate 128.
Ha! Gewoon een antwoord waar je iets mee kan! WOEI!! Ik had trouwens een MP3 speler van 64 MB en daar kon de CD Short Music For Short People niet op. Ding kon maar iets van 50 (??) nummers aan. En dat terwijl ie nog lang niet vol stond. Wat een drama! |
Citaat:
|
maw koop gewoon een hdd mp3 speler. Een beetje goede mp3 speler van 256 mb kost misschien 100 euro minder dan een Ipod, iRiver of anderen. Dan ben je een dief van je eigen portomonnee. Ik heb een iRiver iHP-120 en het ding is KONING.
|
Zolang je maar geen Ipod koopt.
|
Niks mis met die 4g's.
|
Moet ik het herhalen ?
|
Citaat:
1 minuut is ongeveer 1 mb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb nu een philips expanium MP3discman, daar passen ongeveer... eh nee dat soort uitlatingen kan ik beter niet doen iig geval is het best wel relaxt, als je bedenkt dat er bws minstens 4 albums van goeie kwaliteit bitrate erop kunnen verder hebben rinus, NERD, deadnation en konflict gelijk je kunt nooit zeggen hoeveel liedjes erop kunnen dat hangt van meerdere factoren af |
De standaart comprimatie van een Mp3 is 1 minuut muziek > 1 mb aan MP3
Dus 128 minuten en 256 minuten. De standaart mp3 naab heeft meestal Mp3tjes met een bitrate van 128 - 196 kb/s |
Citaat:
|
damn dat ik net even dat ik je tuk had:)
pas je net het bericht aan, 1mili sec. voordat ik je had je gequote:| de bitrate stond er dus al in ik zag het pas toen ik mijn reply getypt had:D damn verder is dit een loos top[ic maar iig een lichtpuntje: TS heeft zijn antwoord(Y) |
Inderdaad je hebt je antwoord wel. Het hangt af van de lengte en de kwaliteit van het spul wat je erop zet. Als je niet zo veel geeft om kwaliteit en liedjes met een lage bitrate erop gooit dan kun je er meer op kwijt dan met een hoge. Dus er is niet echt een simpel standaard antwoord op te geven. Ik zou eigenlijk persoonlijk nooit zo'n ding kopen omdat ik vind dat er niet genoeg op past.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |