![]() |
Gratis films downloaden
Ey waar kan ik gemakkelijk gratis films downloaden?? (die compleet en goed zijn met ondertiteling)??
|
Doei :)
|
Dit vind ik bijna grappig.
|
Ze is 15...
|
Maar meisje toch, weet je dan niet dat dat verboden is?
:eek: |
Citaat:
*waait* *FB! Hier! Slotje!* |
Citaat:
|
Nou dan.
|
Citaat:
|
Waarom vraag je het dan als je weet dat het verboden is??
|
Volgens mij kan je het hier wel kwijt:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1 |
Citaat:
Downloaden mag, uploaden mag niet. ;) Citaat:
http://discountoffice.nl/pimages/DVL9003.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn sowieso heel weinig films te vinden met nederlandse ondertiteling :)
|
de ondertiteling moet je er natuurlijk later zelf (los) onderpleuren...
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals: hidalgo, passion of the christ, the bourne supremacy, Fahrenheit 9/11, Spiderman2, cold mountain, I robot, catwoman, the day after tomorrow, shrek 2 etc.. edit: spuit 11 |
omg. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
sommige sites hebben ondertitels, er zijn programma's voor om die af te spelen, te bewerken, te synchroniseren, etc. google vind vaak met een juist keyword wat je nodig hebt. kazaa zuigt kwa films, honderden nep-bestanden, IRC is erg lastig om te leren als je er weinig van weet. met bittorent kan een kind de was doen, zeker met programma's als torrentstorm en azureus, klik, klik, de rest wijst zichzelf. |
limewire, BT.
Waarom heb je ondertiteling nodig? Als je 2 minuten een film kijkt merk je otch niet meer dat ie in t engels is |
Citaat:
Nee, dan raad ik haar eerder overnet of emule aan (pm me, voor een eigen-geschreven uitleg en persoonlijk uitleg), dit omdat het een uitstekende zoekfunctie heeft (net zoals kazaa) Ik zie overnet als de kazaa voor het ed2k/overnet netwerk. |
Citaat:
|
Wanneer arriveert het hangslot?
|
als je echt films wil downloaden met ondertiteling, dan vindt je die vast wel als je er een beetje moeite voor doet
|
Di's nie legaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |