![]() |
[GEZ] Sega spellen :)
Jaja, ik heb mijn Sega Megadrive 16 bits spelcomputer herontdekt! Dat is zo'n zwarte spelcomputer met van die rode knopjes.
Maar ja, nou heb ik alle spellen die ik heb (twee om precies te zijn) al lang uitgespeeld. Heeft iemand nog Sega spellen liggen die 'ie kwijt wil? |
Ik helaas niet.
Offtopic: Is het misschien een idee om een emulator te gaan te gebruiken. Hiermee kan je een sega16 bit gaan simuleren via je pc en hierdoor krijg je beter geluid/beeld/enz. En de spellen -> roms kan je gewoon vanaf het internet plukken. Pm me of gebruik het internet als je intresse hierin hebt |
De echte console is toch altijd leuker flapdrol :p.
|
Citaat:
Maar ja, 't gaat inderdaad ook wel een beetje om de oude console... |
misschien op marktplaats
|
Citaat:
Dus eigenlijk zoek ik gewoon iemand die op zolder nog een paar van die dingen heeft liggen en er niks mee doet (of kan doen omdat z'n console stuk is ofzo) en ze wel voor weinig aan mij over wil doen. Iemand? |
Een goede gameshop heeft meestal wel tweedehands megadrive spellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor bijv. Phantasy Star of Shining Force vragen gameshops ziekelijk veel geld. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb wel zon ding liggen met spellen... maar niet met rode knoppen? |
Compleet (hoesje +boekje):
Gauntlet IV Sonic Compilation (Sonic 1 + Sonic 2 + Dr. Robotnik's Mean Bean Machine) Astrix And The Great Rescue Samurai Shodown Alleen cartridge Fifa Soccer 96 Jurasic Park Gauntlet IV is echt leuk. De rest eigelijk niet :). Doe een bod! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |