![]() |
hip of...
juist klassiek. DUIDELIJK klassiek(y) veel stijlvoller en je hoeft garderobe ook niet telkens opnieuw aan te passen. Ik versta onder klassiek, een overhemd, polo's, nette schoenen en (nette) spijkerbroek. Geen Ralph Lauren of TH(N) :nono: veels te saai, merken met mair flair. Hippe merken zoals d-squared, vondutch, d&g en h&m mag ook
|
gewoon simpel, mag dat ook?
|
Hip of Heersch
Ik ga duidelijk voor heersch |
hippiechic
|
ik vind von dutch niet hip
|
Okay.
En zodra jij je polo's of 'nette' broeken bij de H&M koopt, moet je vanwege de kwaliteit alsnog regelmatig je garderobe aanpassen. |
geen van beide denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klassiek is voor kakkers.
en dat benk nie. |
wat heerlijk kindje
|
ja fantastisch is het he
|
jazeker, ik ga er een feest voor bouwen, poe hee, nou zeg.
|
ik vind dit geen boeiend topic
|
Citaat:
|
ik snap dit topic niet echt maar ik heb een bril en indo dikke knaapjes
|
Citaat:
|
:evil:
|
Ik draag nu zo'n 4 jaar dezelfde type kleding en die is zeker niet hip.
|
Hip.
|
mezelf
|
Hop
|
brrrr smeerlap
|
Citaat:
maarja dat zeg ik met mn standaardgoffimago. |
hip of lepra
lijkt me duidelijk dus |
Nou dan kies ik toch mooi voor de waterpokken heur :o
|
Chameleonnen
|
dat is handig... dan verander je steeeeeds (y)
|
Citaat:
|
Dan kan je zelf in strakke broeken gaan lopen, kameelejon (y)
|
H&m vind ik niet bepaald hip :s.
Ik ben een mengeling van hip & klassiek. Draag TH, RL, Von Dutch, Bikemberg dus ik ben appelmoes :cool: . |
Citaat:
|
Klassiek, lekker makkelijk tijdloos.
Scheelt veel gesnuffel in foute glossy mannenbladen of gezap naar quasi hippe lifestyle programma's, echte mannen hebben het daar veel te druk voor :cool: |
goedkoop :D
das nie echt waar... gewoon wat ik leuk vind.. t ene moment wijde broeken andere moment minder wijde broeken. en nu t liefst naakt eigenlijk ..maja dan kijkt iedereen je zo raar aan :o |
casual chic
tevens mode zaak in maaseik :cool: (y) |
ik heb geen flauw benul welke stijl ik draag... :bloos:
volgens mij heb ik vanalles wat, van nul tot nu zeg maar en ik draag het gewoon allemaal door/onder/over/bijelkaar :D zolang ik mezelf maar lekker vind :D :p ;) Karin |
Ligt er maar net aan. Casual vind ik altijd wel mooi, maar zodra het echt klassiek in de zin van jaren 30 wordt, hoeft het van mij niet meer.
|
Citaat:
|
Ga gewoon voor de nerdlook, hoef je je hele leven geen nieuwe kleren meer te kopen. Makkelijk en goedkoop. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |