![]() |
Test je reactiesnelheid.
Omdat dit wel wat met wetenschappen te maken heeft, dacht ik 'laat ik het hier maar plaatsen'.
*klik* |
0.188 seconds:) ( 5x geprobeerd )
maar wat heeft dit met wetenschap(exacte vakken) te maken :p |
Je reactie heeft te maken met de snelheid van je neuronen (biologie) en snelheid is fysica...
En ik zou eigenlijk niet weten waarbij het anders zou horen :bloos: . (Maar het mag gerust verplaatst worden.) |
Citaat:
|
ik heb op de uni wel es 100 keer gemeten..khad een mu van 0,21 ofzo..
|
Ik ben hier niet zo'n kei in, blijkt... Veel beter dan 0,25 seconden lukt me niet.
Of het ligt aan het feit dat ik net mijn nest uit ben... Hmm. |
0.03 sec
reflexen van een slang ;) nah, het duurde me te lang dus klikte ik ff op stop om iemand op msn te beantwoorden, precies op het moment dat de achtergrond verandere. zit rond de 0.22sec gemiddeld, snelste was 0.17 |
0,28
:( |
Sneller dan 0,22 lukt me niet.. ik vind die knopjes trouwens te klein. Wanneer ik wil klikken verschuift m'n muis en raak ik dat knopje niet meer.
|
ik zat na een keer of 10 op 0,16. Maar m'n gemiddelde was iets van 0,22. De eerste keer duurde het 0,791 seconde omdat ik door iets werd afgeleid. Stond er "heb je teveel gedronken ofzo". Shit man :bloos:
|
0.078 seconden
enorm geluk, want ik vond het te lang duren, dus drukte ik maar gewoon, en blijkbaar ging die net op rood. En normaal rond de 0.28 sec |
0.05 :cool:
|
maar wel een soort van per ongeluk :o
|
Het komt erop neer dat je reflexen zeer goed moeten zijn. Na 10 keer proberen 0.24.
|
Sommige gasten hiero lullen echt uit hun nek.
|
3.95 seconde...drukte op start ipv stop... :rolleyes:
|
Dit is een slechte test want je moet je muis bewegen en dus kan je daardoor al afgeleid zijn.
Ik haalde (toen ik veel spelletjes speelde) 0.15-0.17 Daarnaast stop hij past met meten als je je muisknop loslaat |
druk op start, ga nar stop, klik er al op en als het rood wordt, laat je je muisknop los. Zo haal je het snelste :)
|
0,55 seconden. Ik zou hem misschien vij het spelletjestopic doen, maar eigenlijk is dit meer een discussie voor "De Kantine". Het heeft wel iets met biologie te maken maar het gaat niet over een biologisch onderwerp (het topic gaat over een spelletje waar veel mensen aan mee moeten doen).
ExV -> DK |
al eerder gedaan, toen had ik 0,17 seconden geloof ik.
|
0.25 eerste keer.
|
0.22...
|
0,157
|
0,25
|
Een paar keer gedaan en mijn beste tijd was 0,21 (en slechste 0,71, ik ben duidelijk moe :( ).
|
0.18
|
Nou na wel heel erg mijn best doen heb ik uiteindelijk 0.16 gehaald, maar meestal blijf ik hangen op 0.22 :o.
|
Beste was 0.188
|
0.36 :)
|
2,0 maar dat ligt aan de server. ;)
Nee, hoger dan 0,2 kom ik niet. |
0.187
|
Je reactietijd is: 0 seconds :D na iets van 5 keer 0,25
maar ik vermoed dat het toeval is :| |
0.26 :p Ik ben altijd al traag geweest.. ;)
|
0.21
|
0.06 :d
|
Ik ben slecht. :(
0,27 seconden... |
0.265
|
0.266
Vet om te kijken hoeveel slechter je scoort als je dronken bent ofzo. |
eerste keer: 0.359
2: 0.313 3: 0.312 4: 0.297 5: 6: 0.281 |
1 keer 0,17 gehaald, maar gemiddeld 0,25 sec.
|
0.203
|
tssss, stel je in: "bruin"
is de kleur rozig :rolleyes: |
0.32 s
Met een halve liter bier op... 5.8% alc Morgens eens proberen zonder invloed van alcohol. |
Me reactie snelheid was 0.25 (y)
|
0.24
is niet verslavend maar irritant :o |
0.29
|
Het ligt mischien aan mij maar als je met tab drukt zodat je op stop komt te staan en dan als het verandert op enter drukt dat je dan een betere tijd hebt. :s
|
0.25
|
na een keer of 200 0,047, en dat was met nogal wat mazzel...gemiddelde zo rond de 0,18
|
0.266
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |