![]() |
Het Achterhuis - Anne Frank
Vandaag heb ik 't toch maar gekocht.
Meteen 65 pagina's gelezen achtereen, bij studiebegeleiding. Vannacht de rest, dan maar niet slapen; wil dit eerst lezen. ;) Wie heeft dat nog meer wel eens gelezen, wat vond je ervan? |
Ik heb het boek ook gelezen en ik vond een heeeel mooi boek. Ik heb het ook in een of twee keer uitgelezen. Het gaat niet vervelen.
|
jep. gelezen.
Maar das alweer een paar jaar terug...ik vond het wel een aardig boek. Zal heb binnenkort nog maar een lezen...maar eerst de Max Havelaar. |
nog nooit gelezen
ja, de eerste paar bladzijden, nou eignelijk ook best wel een stuk, maar toen moest ik er een verslag van maken voor ckv, maar k had em nog niet uit, dus ff verslagje ervan opgezocht en toen verslag gemaakt voor ckv. had mezlef voorgenomen om het boek toch nog helemaal uit te gaan lezen, maar k vond ut boek toch niet zo interressant... dus, ik heb iets van een kwart van het boek gelezen, ofzo... |
Ja, k heb het gelezen, en ik vind het heel mooi. Echt heel knap, want zo oud was ze nog niet toen ze het schreef.
|
Citaat:
En het ergste is nog dat ik mezelf er zo in herken. :( Ze dacht net als ik... ik zou haar reïncarnatie kunnen zijn. Behalve dat ik niet op de lijst sta om afgemaakt te worden... K*tnazi's, ik kan ze eigenhandig vermoorden. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Doe niks anders... wil 't in 3 dagen uit hebben (morgen dus), heb ook al 200 van de 300 pagina's gelezen. :) |
ik heb het al een keer gelezen heel mooi boek
|
Heb de documentaire gezien! Was echt grellig! Daarnaast heb ik een paar dagboekfragmenten gelezen.(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |