![]() |
2 gedichten, Wat vinde jullie?
OF
Is een droom nou werkelijkheid of is werkelijkheid nou een droom vechten mensen om te winnen of winnen mensen om te vechten Kijken mensen om te zien of zien mensen om te kijken horen mensen om te begrijpen of begrijpen mensen om te horen ______________________________________ Een dag Een dag niet gezien is een dan niet geleeft een dag niet geschreven is een dag zonder fantasie Een dag zonder school is een dag vool vrijheid een dag zonder praten is een dag vol stilte Een dag zonder waarheid is een dag vol leugens een dag zonder natuur is een dag zonder leven ________________________________ Wat vinden jullie? tips, verbeteringen? |
t heeft wat grappigs!! maar word wel eentonig probeer afwisseling te gebruiken denk ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel je kunt nooit een gedicht maken dat iedereen leuk vind :) en ik vind dit wel netjes... |
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo veelzeggend. Door deze vorm lijkt het net alsof je gewoon zo veel mogelijk van deze soort zinnetjes hebt bedacht en die achter elkaar hebt gezegd :o. Er zit voor mij niet echt een boodschap / kern aan / in. 'Een dag zonder natuur is een dag zonder leven' vind ik op zich erg mooi, maar ik zou hier gewoon iets anders om heen schrijven; breidt deze zin eens helemaal uit zou ik zeggen :).
|
'T valt bij mij in de categorie tegeltjesspreuken. En daarbinnen valt het onder de subcategorie 'slechte tegeltjesspreuken'.
Van Dale says: ge·dicht (het ~, ~en)
Bovendien is het nog cliché ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |