![]() |
[naamloos]
Geschreven vanuit gedachte, zonder aanpassingen.
Net voordat mijn lief 3 weken op vakantie ging. - - - Het spijt me dat ik nu niet bij je ben Het verscheurt mijn hart en verkilt mijn ziel Het spijt me dat ik nu mijn handen niet om je heen kan slaan Je niet vasthouden en kussen kan Het spijt me Het splijt me Mijn hart en verscheurt mijn ziel... |
Ik vind 't erg mooi:)
|
SUPER! (y)
|
Heel mooi!
Ik zou zeggen, als je het haar nog niet hebt laten lezen, stuur dan wat sms'jes met dit gedicht in... Ik heb het nagekeken, het zijn zo'n 250 tekens dus dat zijn 2 sms'en (als jullie gsm's de sms'en aan elkaar kunnen plakken (=lang bericht)) en anders zou ik zeggen: 3 sms'en met elk een strofe en bij de laatste nog wat kusjes :) Veel sterkte, de komende 21 dagen :P |
sluit me aan bij de anderen, erg mooi!
|
Vind het ook mooi...simpel qua opbouw, toegankelijk, eerlijk.
Subtiel hoe je speelt het spijt me, het splijt me. Way you go (y) |
Om maar even te miepen:
Ik had van de laatste twee regels eerder gemaakt: Het spijt me Het splijt me Mijn hart en verscheurt mijn ziel... Maargoed, dat is slechts een persoonlijke voorkeur en het doet er verder ook niet toe. Het is een gevoelig gedicht, erg geschikt voor hetgeen waar je over schreef (y). De boodschap komt goed over, vooral de tweede strofe is erg lief. Het enige wat ik iets minder vind is dat je twee keer in opeenvolgende de derde en vierde regel van de eerste en laatste strofe hart en ziel gebruikt; deze regels had ik zelf wat anders verwoordt. Maar verder niets dan lof want het is erg mooi, ik zou het haar zeker nog eens laten lezen :). De vorm is trouwens ook erg (y), simpel en daarom des te doeltreffend. |
Ze heeft het al gelezen, had er ook nog op gereageerd (dit heeft een tijdje als DeviantArt Journal van mij gestaan) maar de reactie kan ik nu niet laten lezen, omdat DevArt V4 nog wat fouten heeft, waaronder het feit dat oude reacties bij oude journalentries nu niet goed terug te lezen zijn...
Maar bedankt allemaal, en xineof, over dat hart/ziel, dat was juist wat ik terug wilde laten komen. En er zit wel verandering in. Verscheurt/verkilt... ;) opnieuw, dank u. Door dit soort reacties zou ik bijna gaan denken dat ik kan dichten :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |