![]() |
Ik heb op zich totaal geen probleem met intimiteit, op de lichamelijke en de geestelijke manier. Alleen wel met familie, en dit vind ik zo vreemd.
Ik vind knuffelen met vrienden leuk, gezellig, aanraken enzo zit ik niet mee, maar als m'n zusje of m'n vader of m'n moeder me knuffelt of een zoen geeft kan ik daar echt totaal niet tegen. Hetzelfde geldt voor euh, verder verwijderde familie, maar die zie ik gewoon minder vaak. Nog iemand die dit heeft en enig idee heeft waar het vandaan komt? |
Tja.. lijkt er op dat je je bij je familie toch niet echt op je gemak voelt, dat je met hen misschien minder close bent dan met je vrienden.
|
ik heb dit van m'n 9e tot m'n 14e met m'n vader gehad....
ging vanzelf over. |
Citaat:
Maar, Mactabilis, ik heb dat ook maar zou het dus geen afwijking noemen. Ik denk dat je gewoon maar moet denken dat het zo is en dat voor jou familie niet is wat het voor anderen is. Bij meeste mensen zijn familieleden levensgenoten Bij mij zijn ze ahw lanceerplatform... ik vlieg er vanaf en ik begin contact ermee te verliezen. Ik wwet niet helemaal wat het bij jou precies is maar goed & fout zijn hier niet van toepassing. |
Citaat:
|
ik ook absoluut niet, en dat weten ze. Een keer in het jaar krijgen ze zoenen op hun verjaardag, meer niet, punt uit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |