![]() |
Muis!
Ik heb een muis in mijn huis, wat moet ik doen????? Ik ben ben op zich niet zo bang ervoor, maar ik wil hem graag vangen of dood maken. Vind het toch niet zo'n leuk idee dat ie door mijn huisje rent.... Iemand goede tips?
|
Een muizenval zetten.
|
ja, maar die heb ik nu even niet bij de hand..... Kan er niet echt van slapen zeg maar.
|
koop een kat (y)
|
Hahaha! Oke, waar ik kan ik NU een kat kopen??
|
Zet zelf een val op dan.
Stukje kaas of wat dan ook onder een bakje, pinnetje die ie kan omstoten en je hebt 'm. Of gewoon rond laten scharrelen. Muizen moeten ook eten. |
Ben ook al een beetje aan het knutselen geweest, maar alsof ie het doorheeft. Opeens is ie dan niet meer te zien. Pak ik de val weer op, dan zie ik hem weer lopen. Grrrrrrrrrrr
|
hamer pakken en kijken of de muis hem ken vangen
|
Niet zulke domme vragen stellen op internet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je zegt "ik computer met een muis", dan vraagt iedereen "oh, kan je erbij?"
|
Je mag onze wurgslang wel lenen voor een nachtje, succes gegarandeerd ;)
|
diervriendelijke muizenval. Als je hem hebt het beestje buiten zetten (y)
|
Citaat:
mijn tip van de dag: maak met hagelslag een spoor naar buiten. [edit] Als het goed is, is de dierenwinkel nu trouwens ook open. |
je niet zo aanstellen, een muisje doet niets.
|
hem proberen te vangen, je dan laten bijten en snel naar de dokter rennen!!
(sorry, *heeft net huisartsen-post op t.v. gezien*). Zo'n ramp is het toch niet, zet anders gewoon een muisvriendelijke val neer met een stukje salami en zet hem dan bij de buren over de schutting ;). |
Citaat:
|
Ik heb een keer een muizennest uitgeroeid door erop te gaan stampen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |