![]() |
ringtone van een dolfijn
Heej
ik heb pasgeleden gehoord dat iemand een ringtone van een dolfijn had. Echt vett coowl, dus ik vroeg me af waar je die zou kunnen krijgen via het internet. Weet iemand dat?? Alvast thanx! * ik wist niet waar ik dit topic neer zou moeten zetten, dus vandaar maar hier ;) * |
Citaat:
Ontopique: ik zou even zoeken als ik jou was, via google , of ringtone.pagina.nl oid? |
Hoe klinkt dat dan?
|
Citaat:
oja, hij maakt ook van die klakgeluidjes *klaklaklak* *ieeep* *ieieieiep* nooit bij het dolfinarium geweest? @TS: misschien kan je daar een ringtone opnemen! |
Citaat:
|
aan iemand met een ericson vragen of ie naar het dolfinarium gaat en dat geluid opneemt en dan naar jou doorstuurt.
ik heb een kuch als berichtentoon en mn ringtone doet: TELEFOON TELEFOON TELEFOON!!! :p |
Citaat:
|
Nou, zo vett coowl is dat helemaal niet, hoor...
Zou er niet teveel moeite voor doen. |
wat is er toch mis met 'tring tring' of 'rinkel'? :confused:
|
"Daar heb je Flipper, Flipper, hij is gewééééldig...."
Eens kijken hoe lang je dan overleeft in een volle treincoupé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ff op google zoeken lijkt me
Hier iig wel van andere beesten: http://www.funmetgsm.nl/trueringtones.html :D |
je moet btw op truetones zoeken niet op ringtones
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij fuckt zelf ook met Flipper door te zeggen dat Skippy lekkerder is :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Noodles heeft wel een goed punt, trouwens. |
Citaat:
Oh en: http://picserver.org/view_image.php/BHM03ARQ9AT6/p.jpeg Do I make you horny baby |
Goochelen!
|
Citaat:
Maar er is een groot verschil tussen de twee: Flipper is al nat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HEHE, je moest maar eens de film Kangaroo Jack kijken. Die laat zich ook niet "fucken" :D :D :o
En Flipper?? bedankt, zit nu al met dat liedje in mijn kop :mad: oh en voor de rest, weet het niet zeker, maar misschien is www.inter-amicos.nl/mobile.html wel iets. die studenten van tegenwoordig hebben allemaal zo'n site lijkt ut wel! :o |
Ik heb alles afgezocht, maar niets kunnen vinden. :(
|
heb je em nou al?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |