![]() |
[black metal] Kult ov Azazel - Triumph of Fire
Evil shit, lekker hard. Ontdekt omdat die bassist van hateplow erin speelt. Wat vinden de echt blackies?
http://www.kultovazazel.com/music/tr...Messe_Noir.mp3 |
Weleens een plaat van gehoord, weet even niet meer welke, maar het was wel te doen. Niet meer, niet minder.
|
Ik heb het nog niet geluisterd, maar wil vooraf even melden dat ik die knapen nogal inconsequent met trieste taalfouten vind. Ik bedoel, hou dan gewoon vast aan ov of of.
|
Klinkt super vet. Ff kijken of er nog wat meer van te vinden is.
|
Irritante zanger en toetsenist
|
Snel, simpel en soms op een vervelende manier eentonig. Wel leuk als je je gehaast voelt of chagrijnig bent.
|
Citaat:
|
Gaat ontiegelijk snel vervelen. Trouwens, Amerikanen moeten met hun conservatieve poten van BM afblijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb trouwens op de computer de cd Triumph of Fire van Kult Of Azazel staan, die knalt wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedateerd en niets aan.
|
Als die gek even zijn kop dicht kan houden als ze aant opnemen zijn is misschien al beter.
|
hehe ik hou wel van die stem :cool: (y)
|
Waarom naar deze teringherrie luisteren als je ook naar Emperor kunt luisteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah, niks voor mij dit. Niet bijzonder.
|
Citaat:
Die noorse nichten van tegenwoordig moeten er met hun poten van af blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Maaja huu Maaja hoo Maaja ha-hahahahahahahahahaaaaaaa wat de fuck? Ken ik dat? |
Ik vind die plaat eerlijk gezegd wel okee. Er staan wel een zooitje saaie riffs op, maar het geheel wordt gered door de drummer.
Edit: met 'die plaat' bedoel ik natuurlijk triumph of fire. |
Citaat:
|
Citaat:
Allo - aaaaallo, sunt iarasi eu, Picasso. |
Citaat:
|
Von, geweldig....... Satanic Blood
Laatst die verzamelplaat van profanatica " Collection" maar weer eens geluisterd (y). Die kerels hebben wel gaye fotoshoots, tenzij je van gecorpsepainte naakte mannen houd. |
Ik zit nu Demoncy - Joined in Darkness te luisteren.
Godver, wat werd het hier ineens donker. |
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: hoe was t in noorwegen trouwens? |
rusty
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |