![]() |
Deze dag & Laatste dag
Ja, nu blijf ik proberen!:)
_________________________________ Deze dag, mooie dag, zonnige dag, misschien wel de laatste. morgen de dag, misschien mooi, misschien zonnig, Misschien wel geen dag. gister de dag, Die mooie dag, die zonnige dag, misschien wel de een na laatste. ___________________________________ Met de gedachte, dat morgen, de laatste dag is, loop ik door de wei. Een koe, ziet er verdrietig uit, misschien haar laatste dag, en ze is nog zo jong. twee veulens, huppelend in de wei, waar is moeders, had ze gister de laatse dag? een klein meisje, met haar oma, kijken treurig, oma's laatste dag? ________________________________ opmerkingen? |
ik word een beetje gek van die laatste dag :D.
|
Hmm...je kunt ook teveel in herhaling vallen...
Grtjs. |
Te eentonig dus..
tsja.. dit schoot em nou eenmaal tebinnen.. :p |
Ik vind de eerste erg leuk eerlijk gezegd, ik vind het eigenlijk wel een heel geslaagd kindergedichtje (y). De tweede klinkt anders, volwassener, maar juist dat kinderlijke in het eerste gedicht spreekt me zo aan. Het is een leuke overweging, en de herhaling vind ik wel gaaf. Wel zou ik proberen nog ietwat sommige dingen uit te diepen; iets verder ingaan op de inhoud.
De tweede vind ik wat minder, de boodschap is daar niet sterk genoeg voor deze verwoording, vind ik; het mist wat aan kracht. Maar toch vind ik deze twee gedichten opmerkelijk beter en leuker dan de vorige; ga zo door :). |
heyhey,
ik vind ze allenbij wel geinig ;) maar mist inderdaad wel diep gang en de eerst vind ik niet echt briljand vooral de laatse strofe maar dat ben ik :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |