![]() |
Hoobastank in de 013
Wie gaat er ook nog naar Hoobastank in de 013 op 24 oktober?
|
Msgien wel..woon n half uurtje fietsen van 013..heb geld genoeg dus t zou zonde zijn als k niet ging..
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
absoluut niet.
|
nee
|
nee
|
ben beetje lui.. welke dag is dat?
|
euhm, ik denk dat et te ver is..
|
Citaat:
|
wil gaan alleen hoop ik dat ze the reason niet spelen en die stomme kutmensen die ze geweldig vinden om dat kutlied ook wegblijven :mad: :mad:
ontiegelijk kutnummer :mad: :mad: zo dat lucht op :o maar ik wil wel gaan, zie wel of ik geld heb enz |
Citaat:
|
nopes, geen euri en heb alleen maar de oude albums van ze, dus ken hun nieuwe zooi echt niet.
|
Citaat:
|
ik ga! "we have to escape and i will go anywhere if you just lead the way" lalalaaaaa
|
Ze hebben welgeteld 1 goed nummer.
Maar die luister ik liever achter mijn comp 8) |
Citaat:
ik vind t gewoon een mooi nummer, en de andere dingen van t laatste album dig ik ook wel goed, maar die ouwe dingen niet zo dus nah, ben er denk ik niet |
hoobastank :(
|
Citaat:
|
Ik vind the reason eerlijkgezegd niet echt bijzonder, niet vervelend om aan te horen ofzo, maar zeker geen reden om een concert te bezoeken van deze zeer gemiddelde band.
Pieces is een vet nummer (Y) |
die oudere cd's van hun zijn wel ok (vooral they sure don't make basketball shorts like they used to)
maar wat ze nu uitbrengen.. (n) ik hoef dan ook niet naar het concert. |
kut
|
Citaat:
|
nee (ik ga niet)
|
Citaat:
|
Vet goede band, ik woon in Tilburg dus ja dat spreekt voor zich... aan de andere kant is het op een zondag :s en moet ik nog ff iemand vinden in naaste omgeving die die herrie kan waarderen.
Out Of Control, Pieces, Remember Me, Crawling i/t Dark, The Reason. Deze band is vet. |
Halllllllooooooo, ich bin zuruck! 4 weken door de voormalige Oostblok cruisen. 1000 euri lichter, heel veel billige halve liters zwaarder.
En wat een teringcha0s hier. Een Hoobastank topic. Dat was een maand geleden vast niet getolereerd. Wat worden we relaxt van die komkomkommertijd. Maar goed. Als de monetaire schade niet al te groot is en ik een van mijn lieve studiegenooten kan verleiden mij een slaapplaats aan te bieden in Tilleburch, zal ik erover nadenken. Stagen op 15-jarige hupplekutjesch blijft leuk. En als ze ouwe shit gaan spelen kan het wie weet nog muzikaal een leuk tijdverdrijf worden... Kan iemand me vertellen hoe het ervoor staat in die favo-muziekforummer-wedstrijd? Ik heb geen zin om ze op te gaan zoeken en lezen. |
Citaat:
|
heb geen pleuro's meer :D nee dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, ufke had gewonnen
jij was 2de zz |
Citaat:
|
Citaat:
|
TUURLIJK!!! Ik ga!!!!
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik ga. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik wel door :rolleyes: |
ik ga dr niet heen, hoewel ik the reason toch best een goed nummer vind
|
Citaat:
smaak elk random bandje van www.purevolume.com veegt aan met deze nep-emo |
wat is dan wel emo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die laatste cd heb ik toch gekocht omdat ik behoorlijk benieuwd was of de rest van de cd ook zo slap was in vergelijking met de oudere shit (ik vind The Reason een mooi nummer maar was gewoon bang dat het allemaal zo soft zou zijn) maar die hele cd is supervet!
alleen ik heb geen geld. en emo of niet, fuck it, als iemand iets digt, dan maakt 't geen ene flikker uit of iemand anders 't in 't emo-hokje plaatst, want dan digt diegene het gewoon... punt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |