![]() |
Kleur instrument
Let jij op de kleur van je instrument?
Ik wel, ik heb een GELE bas, want dat past bij alles en het is toch niet zwart? Komen fluiten en trompetten eigenlijk in andere kleuren? :cool: |
Mijn gitaren zijn zwart.
|
mijn bas is blauw, met een wit paarlemoer slagplaatje met meegespoten headstock :)
dit heeft wel een beetje meegewogen in mn beslissing, maar ook al was ie gespoten is de meest lelijke kleur ooit, had ik m nog gekocht....zeg nou zelf, €850 voor een bas van eigenlijk €1300/1500 ;) |
hmm ja ben al tijden verliefd op twee gitaren ... een vies roze met bloemetjes en een parelwitte.
geld geld geld |
Homo's ijlen over het geluid.
Echte mannen willen een gitaar met een mooie kleur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn gitaar is zwart
ja ik speel gitaar |
Rode gitaren waren goedkoper dan zwarte volgens de meneer in de muziekwinkel. Rood verkoopt slechter.
Mijzelf boeit het niet zoveel of ik nu met een zwarte gothic verantwoorde basgitaar, of met een roze gitaar met bloemetjes gitaar rondloop... (Deze leek me wel wat... :P) (Heb 3 zwarte (bas)gitaren, 1 rode en een grijsachtige) |
Citaat:
|
Citaat:
Op deze na dan. |
Citaat:
Trompetten hebben verschillende kleuren: zilver of goudkleurig en dan kan het mat of glanzend zijn. De mijne is zilverkleurig (niet mat) met wat goud aan de pistons. Wonder mooi! Ik wil geen goudkleurige, 'k vind die niet zo schoon. Kleur is echt wel belangrijk! |
|
Citaat:
|
OMG .. straks krijg je nog een gotta catch m all gitaar serie :D
@ufke pluche !?!? WOAARRR moet hebben :D |
Eigenlijk is alleen mijn drumstel zwart .
Keyboard is grijs/zilvergloedkleurig (en nog een heel oud zwart Casio dingetje) Acoustisch gitaar is houtbruin (weinig keus) Mijn montharmonica is zilver :p |
mijn tambourine is rood.
|
Citaat:
ik heb een zwarte met witte pickups, het is een cheap ding dat voor geen meter speelt maar hij ziet er best hitsig uit. |
Citaat:
|
<3
hier ben ik voor aan het sparen en vind zwart gewoon een mooie kleur , dus het liefste een zwarte , hoef geen gele want die vind ik lelijk (n) En het liefst geen slagplaat ieee |
mijn keelgat is roze :o
|
Citaat:
oh ja, en ik wil DEZE |
mijn gitaar is rood met een witte slagplaat.. k wilde eigenlijk een nieuwe kope, oranje, tijdens et ek maar ach.. niet gedaan..
|
Citaat:
Roze bassen zijn de shit! ;) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
mijn muziek leraar had vroeger een roze gitaar met diamantjes erop.. toen k 8 was, vonk em godse gaaf, nu heb k pas door dat die mss wel homow is.. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensenkennis hoor :eek: (y) |
Hmm men favo axe is cobalt blue, past ook wel bij me :D , men andere axe is elegant zwart :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 3 zwarte gitaren :s.
mijn viper had ik graag in sunburst gehad, maar jah, tweedehands kan je niet echt kiezen :) |
Citaat:
|
Een lichte hout kleur met goud... tsja.. ze hadde nie anders :( Ik vond het geluid zo mooi en hij speelde zo fijn.
|
Alles zwart, anders koop ik het niet...
|
Citaat:
dat ding is strontlelijk |
elektrische gitaren altijd zwart, tenzij het een strat is
|
zwart is lame, iedereen heeft zwart...ik heb een donkerhoutskleurige bas met stickertjes en een licht houtskleurige en k wil nooit een zwarte maar nog wel een rooie
|
Stickers zijn lame.
|
M'n dwarsfluit is gewoon zilver. Goud kan ook, of alleen een gouden mondstuk oid, maar dat vind ik niet mooi en bovendien hoef ik toch nooit openbaar met dat ding.
Mijn stem hangt van m'n lichamelijke toestand en het weer af, maar ik heb hem het liefst helderwit of paars, maar dat is best moeilijk te regelen... |
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja kwestie van smaak |
Citaat:
|
Citaat:
|
eens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |