![]() |
Meisje van de Krant
Werd ik maar eens door jou aangerand
Meisje van de leeuwarder courant Pak m beet, net als een krant Neuk eens boven je stand Meisje van de Leeuwarder courant Ik lees de kutste krant van het hele land als ik maar met jou in bed beland Meisje van de leeuwarder courant Rennen over het strand Pootje baden aan de waterkant Godverdomme een natte krant |
hm lekker lomp :)
|
Tis mijn gevoel :(
|
ik keur het ook niet af :)
|
:s Ik vind het een lomp gedicht, helemaal niks...
|
Hoi ouwe flipperkast,
ik vind het jammer dat je laatste zin heel erg a-metrisch is! Verder een enorm leuk gedicht! |
Geniaal! Prachtige woordkeus! Mooie rijm & dicht! Heerlijk om te lezen! Je bent een waar genie! :eek: (y)
-edit- Ik wou dat ik het had verzonnen! Echt waar! |
Ik kan er wel om lachen :D.
|
Poeet. :D
|
oefen nog wat meer :rolleyes:
en de Leeuwarder Courant is een hele goede krant, koop dan een andere krant als ie je niet bevalt :) |
Citaat:
Citaat:
Ja, uiteraard is dit niet helemaal serieus, tis comisch bedoelt. Het kwam voort uit een MSN gesprek met ons aller Ufke |
Oh ik dacht dat het ging om een meisje ín de krant. Nou ja ik heb jou naam en adres wel, dus dan kom ik ook eens een kijkje nemen bij jou in de buurt binnenkort of dat echt zo'n lief meisje is. :o
|
het geeft uitdrukking aan mijn diepste gevoelens, werkelijk prachtig :o
ik wil mijn krantenmeisje ook zo graag :p |
omg :D :D (y)
|
tis coool!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik de grove taal juist een leuk contrast met de 'vrome' liefde. Het is een lekker rechttoe rechtaan gedicht en de metafoor is leuk door'getrokken' en op verschillende manieren verwerkt. Zo zie je maar weer: onbedoeld een klein meesterwerk.
|
Citaat:
|
Heerlijk :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |