![]() |
Over welke band heb je wel eens gedroomt
IK over the Bloodhound Gang, Primus en Deftones (Y) (y)
|
Geen.
|
Stop met stomme topics aanmaken aub.
|
heel regelmatig :
MIJN band.. :( (die dus nog moet komen... wie bieden zich aan ?) en spontaan was ik echt keigoed in die dromen. verder over nirvana ... keibizar verhaal isda :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is toch leuk een beetje actie in de pan |
bands die ik stom vind.
|
Citaat:
|
Geen. Heb wel eens gedroomd da'k naar concerten ging (maar standaard de trein miste enz...)
|
Wellicht Anal Cunt.
|
Citaat:
en I agree in de afgelopen 4 jaar is dit volgens mij het eerste topic wat ik niet al eerder gezien heb.. is tenminste iets nieuws |
Cheesy Victims. Dat ik de nieuwe bassist was. En bij een optreden kwam binnenlopen, en meteen moest beginnen. En geen idee had wat ik moest spelen.
En nu het 'freaky' gedeelte; niet veel later begon het gerucht rond te gaan dat de bassist van CV ermee stopt. :| |
Citaat:
|
Ik droomte tot nog toe nooit over bands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb laatsts gedroomt dat ik op lowlands was en samen met Pandora-00 de jas van snoop doggy dog had gejat,. toen was ie boos en moesten we voor em vluchten
|
Citaat:
|
Citaat:
ik speel dan ook :o |
Citaat:
|
Citaat:
on topic: Amy Lee |
Citaat:
|
Daarom zei ik ook: Don't take it personal..
als ik zou kunnen kiezen tussen die 2, heb ik trouwens liever een klaplong. |
The Backstreet Boys
|
Citaat:
En dank voor de tip. Hele dikke kans dat ik er ga kunnen zijn. (Y) (ook eindelijk eens Novastrike zien) |
opgezwolle
|
paranoid devils
|
groovie ghoulies.
|
ik droom niet.. (nah ik droom mayb wel, maar ik onthou ze niet)
|
Citaat:
z;n neiwue band is wel vet. heb ze in de daisy bell gezien. heet rubbermade. denk primus. |
Ik heb ooit gedroomd over een totaal onbekende band die om een of andere reden speelde in mijn slaapkamer, en de zanger had blonde krulletjes en een brillie, en hij zong een heel erg geweldig liedje, maar toen werd ik bruut wakkergemaakt en het enige wat ik nu nog kan herinneren is '...still plays the drums'.
Als ik 't had onthouden was ik nu beroemd geweest :mad: |
Over Elliott Smith, Ik was dood, hij ( natuurlijk) ook, en we zaten in een wasserette met onze witte vleugeltjes. En toen vroeg ik of ik zijn messteken mocht zien, en hij zei: 'maar natuurlijk!' En toen vroeg ie hoe ik dood was gegaan en toen vertelde ik hem dat ik overreden was, en toen zei 'ie: 'aww, That's nasty!' En toen gingen we samen liedjes zingen en praten over vanalles. Dat is echt een van de mooiste en leukste dromen die ik ooit heb gehad :( :)
|
over de red hot chili peppers, the cranberries, toploader :confused: en oja laatst over tristania terwijl ik t verder helemaal niet ken :confused:
|
over Coldplay (Chris Martin) :bloos: :rolleyes: en Radiohead :D
|
Fast Times, Siren en Walls Of Jericho
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Burzum
Terwijl Varg Jesus' Tod aan het mixen was |
Nine Days, dat ze hier in de kroeg waren :)
|
chain of strength.
the first step. youth of today. (diverse dromen. slaapkamer concerten. mijn op bas of zang) ook mijn eigen bandjes en no doubt |
Ik zong ooit in de sjaan, met geblondeerd haar. :confused:
Nu droom ik weleens dat ik in CTS zit. En ik droom vaak ovor de mannen van ASA natuurlijk, afzonderlijk. Haha. |
geen band, maar wel een keer over Britney spears :| :confused:
|
Het is trouwens gedroomd
|
billy corgan. tweemaal. :|
|
Avril lavigne.
|
ook backstreet boys haha.. en vannacht over een of ander stom industrial bandje tijdens mijn droom over lowlands
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |