![]() |
Schoenen matchen met Tassen
Ja of nee?
Ik doe er iet echt aan, ik match mn tasjes met mn sjaaltjes :D Maar wat jullie?! |
ik pak altijd de tas die het meest bij mijn outfit past,dus stiekem doe ik het wel :o
|
Citaat:
Maar je outfit is niet alleen je schoenen neem ik aan. |
Meestal wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mij niet gezien met zo'n ding. |
ik heb een rugtas.
|
soms
|
myn tas is zwart
schoenen ook topjes ook broeken ook(behalve 1) :d |
Juh (y) matchen met shoes cap of riem.
|
Citaat:
ik heb bijna altijd een schoudertas bij als ik ergens heenga |
ik pak gewoon een tas :|
|
kap met die enorm nutteloze topics
|
hoi dit topic gaat over tassen maar mijn post niet
:D :D :D :D :D ik draag geen witte sokken wel: sokken met kikkers,vissen,stippels,bettyboob,kanten sokkies,panty sokkies,streepsokkies,groene sokkies. mits ik een sok-able schoen aan heb :D :D |
netjes hoor indotiet, het ging over tassen (y)
|
:D OMFG
ik dacht al huh dit klopt niet :D :D |
Citaat:
En mijn schoenen ook aan mijn outfit. |
Citaat:
|
Soms wel, maar ik heb ook schoenen waar niet echt een bepaalde tas bij past... en dan pak ik gewoon een eastpak die een beetje bij mijn outfit matched
|
CB: kan je niet 1 groot match topic aanmaken? Straks plaats je hier duizenden topics over wat je allemaal wel niet met elkaar kan matchen... Wil je je topic aantal op jouw naam opkrikken ofzow?
|
Ik pak wel altijd mijn bruine tasje als ik mijn bruine laarzen of mijn bruine jasje aanheb maar eigenlijk gebruik ik mijn zilverkleurige Bjorn Borg tasje het vaakst, die past ook overal bij.
Ik heb trouwens ook nog ergens zilvere hakschoenen bedenk ik me net, maar die zou ik niet aandoen om ze met het tasje te combineren ofzo. |
Ik heb 1 kitchen tas (nee niet gekocht, zelfgemaakt), en daar ben ik aan verslaafd, dus die heb ik meestal bij me.
|
Ik match de tas meer met gebruik
ff stad in/uitgaan etc> schoudertasje(s) (discman/sleutels etc) boodschappen/ school > rugtas logeren > sporttas |
Citaat:
Dat doet iedereen :rolleyes: |
Ik heb een zwarte tas, en mijn schoenen zijn ook zwart.
Dus, ja. Altijd. |
nee nooit, niet bewust in ieder geval.
|
ik meestal wel trouwens..
groen tasje bij groene pumps rood tasje bij rode gympies etc etc ik ga toch niet het groene tasje bij mn blauwe laarzen dragen :s |
Meestal wel ja.
|
nah als ik een tas mee neem is dat mn schooltas en die is vrij simpel en schooltasserig.
|
Tassen matchen met je sjaaltje is net zoiets als hetzelfde draag als je zusje als je tweeling bent. Zielig dus.
|
Citaat:
|
heb maar 1 tas en 1 paar schoenen dus das makkelijk he
|
Citaat:
ben je wel echt gelukkig? |
Citaat:
als ik meer zou hebben moest ik keuzes maken en daar ben ik niet goed in. |
Citaat:
|
Citaat:
ik stop alles wat ik nogdig heb toch in mijn broekzakken en mijn schoenen: 1 paar is zat, meer kan ik toch niet tegelijk aandoen... en mijn ma heeft al 50 paar schoenen als ik er dan ook een hele hoop bijgooi ist onoverzichtelijk :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe ik niet aan nee.
|
Citaat:
|
ik heb heel veel setjes, maar dit is toch wel mijn lievelings:
http://www.plumthicket.com/sugar_plum_shoes-bag.jpg |
Citaat:
|
Ik heb één tas. Die is legergr00n.
Ik heb wel meerdere paartjes schoenen. Maar die zijn allemaal zwart. Helaas, pindakaas. |
nee, ik kijk meer of het bij mijn outfit past, grote handtas bij nette jas en mijn rugzak meer bij een casual outfit
|
het is óf mn puma-strandtas of niets :o
|
Nee, als het maar enigzins passend is bij mn outfit.
|
OMFG tasjes matchen is zooooo 2003 :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |