![]() |
Hot or Not: Bandshirts
Nou? Zijn bandshirts hip of eigenlijk helemaal niks?
Ik heb een massive attack shirt <3 |
Zo nu en dan moet het kunnen
Heb er wel een paar ja |
Heet, 'k heb dr zat.
|
ach,ligt eraan welke band etc natuurlijk,ik hoop iig ooit nog eens tegen een mooi shirtje van the cure aan te lopen :)
|
niet hot, wel geil (mits van de juiste bands)
|
Alleen als het een toffe band is natuurlijk.
En geen meisjes in van die maat xxl t-shirts... (n) |
zolang het van een leuke band is en niet te veel poespas ervan op dat shirt, is het leuk (y)
|
Ik heb nu een Bauhausshirtje aan. :cool:
Bandshirts kunnen leuk zijn. Ligt er natuurlijk aan wat erop staat. :) |
Citaat:
Massive attack <3 Robert del naja <3 Drool :o |
Als het shirtje mooi is, kwa logo en pasvorm, wel. (y)
|
Citaat:
ik slaap derin hijs nogal verwassen |
Ligt eraan wat voor bandshirts
Van die grote shirts voor meisjes vind ik lelijk maar als het van een leuke band is en een beetje in een leuk model is het meestal wel oke |
Ik heb uit pappie's harley davidsontijd nog een t-shirt van Brother rat, een of andere gare motorband. T is inmiddels zo'n strak exemplaar maar er zitten wel gaten in. beetje zonde, is een heel mooi shirt op zich.
|
Heb er een stuk of 40
Draag ze wel minder dan vroeger, d.w.z. niet meer elke dag |
Citaat:
|
Not.
|
Ik heb mijn moeder beloofd er geen meer te kopen, soms erg moeilijk, want er zijn zoveel mooie :(
|
Hihihi <3 :D
|
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~displeas/catal...s/male_war.jpg |
leuk, mits van een leuke band en een beetje strak (bij een meisje dan)
|
Not (n)
|
Citaat:
Is ze bandshirt-allergisch. |
Hangt ervanaf welke band erop staat
|
Citaat:
|
Niet als de desbetreffende persoon eerst het shirt koopt, en daarna pas de band checkt :o
|
Citaat:
ik heb er nog steeds de pest in dat ze dat bauhaus-shirt bij black widow alleen in xl hadden (u). :( ik vind bandshirts soms wel leuk. neem mijn cure-shirt, die is hitsig. :cool: (y) |
Citaat:
|
hot: mits in goede maat en het een beetje cool design heeft. ik draag eigenlijk bijna niets anders...
|
Citaat:
|
hot mits het geen xxl is, het een goede band is en de opdruk cool is
|
Aangezien ze doorgaans veel te groot en van afschuwelijke bands zijn vind ik ze (n)
|
Citaat:
Hoewel shirts met grote prints niet per definitie lelijk hoefen te zijn bij anderen, als het beetje verantwoord gedragen wordt(lees: passend in de rest van de outfit, en de juiste maat). Helaas verkopen ze in Nederland in een willekeurige winkel maar al te vaak alleen XL. |
zwaar verouderde bands zijn not done (linkin Park ed hoef je niet meer mee aan te komen) maar verder heb ik d'r geen problemen mee. Heb ze alleen zelf niet :D
|
ligt aan de band en et ontwerp
mijn bright eyes shirtje <3 |
Ik denk niet dat veel mensen hier mijn shirts mooi zullen vinden.
|
Bandshirts met abnormaal grote afbeeldingen vind ik niet zo 'hip' zoals jij dat noemt. Kan makkelijk.
|
ik wil een bandshirt van De Kast
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ligt helemaal aan de shirt zelf
|
Ik vind mijn Maroon shirtje hip <3
En die van Dead Reckoning die ik ooit krijg hoop ik is ook lekker. Bandshirts moeten niet te wijd zitten, liefst zelfs een beetje strak, en niet onbelangrijk, de band die er op staat moet ook oke zijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik heb een aantal bandshirts maar er zijn er 3 die ik echt draag
bloodbrothers, sonic youth en the smiths maar die zijn ook super leuk <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |