![]() |
Welke artiest moet zijn/haar instrument aan jou geven?
Ik wil de bassen van Les Claypool.
|
Ik wil de bassen van Les Claypool.
|
Ik sluit aan in de rij.
|
ik ook
|
Ik wil de stemband van Usher
kan ik em tenminste weggooien. |
ik wil de basgitaren van Victor Wooten.....wat een heerlijke verzameling heeft die :eek:
|
|
|
ik wil de penis van peter north
|
Citaat:
Vandaag nog een filmpje van gezien. |
Citaat:
wat een n00b en dan dat 666 in je ICQ vakje, snoezig hoor(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Bass van Paul (Slipknot) of een Warwick Lh van een willekeurig artiest. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alles wat Trent Reznor is zijn bezit heeft
|
Carlos Santana mag me best een prs'je komen brengen, verder is de flightcase vol les pauls van Tony Rombola welkom, en Michael Katon mag me wel wat leuke ouwe fenders cadeau doen :D
|
Citaat:
|
De hele serie custom BC Rich gitaren die Kerry King van Slayer heeft zou ik wel willen hebben + bijbehorende Marshallwand
|
De keyboards van Janne Warman (Children of Bodom ) en Trollhorn (Finntroll) behoren aan mij toe! Dan kan ik daar mijn goddelijke muziek op spelen. En die kerel van Dimmu hoe die ook mag heten mag zijn keys ook wel hierheen brengen.
|
De stem van Jim, de apparatuur van Autechre en de gitaar van Steve Vai.
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Thanks. Henk Mul ! |
ik wil die muur van versterkers die the darkness in die ene clip gebruiken ;)
|
white falcon van john frusciante.
en een gitaartje van satriani |
Citaat:
|
Citaat:
Of deze dan, van Manowar: http://members.home.nl/skulllord/extern/manowar.jpg |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb net met mijn "plaatje-uit-een-filmpje-knip-proggy" geprobeerd het duidelijkste te halen :s
excuses voor het ongemak :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Amps: (heads/Combos) A vintage Marshall head, a non-master volume bass amp from 1976, Mesa/Boogie Triple Rectifier, a Diezel VH-4 head amp. Effects: Delay and EQ Effects Pedals An Epilady, a harmonizer, and an electronic string stimulator (EBow) on the beginning of 'Third Eye,' a Morely Wah pedal, a Boss Metal Zone distortion pedal, a pedal made by either Dunlop or D.O.D., a fake Leslie cabinet processor (it gives a rotating speker effect) that he uses on die eier von satan, a Boss effects processor or a Zoom 505, and a Boss Flanger on most songs. Adam puts the Flanger before his distortion in the signal path rather than in the amp's effects loop. Cabinets: ?? |
Citaat:
maarja, het gitaarspel in tool heeft zo zijn eigen geluid hulde(y) ook bij no quarter, fantastisch(y) |
ik wil n gitaar van tim armstrong :):)
en een van kurt cobain maar dies al dood enz :( ik wil gewoon een linkshandige gitaar hebbe :( |
Citaat:
|
De blauwe Carvin van Jason Becker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ben jij een zeikerd :p |
ah over 3 dagen mag ik je dus in je reet pakken, zonder dat ik aangehouden wordt voor child abuse. sweet :cool:
alvast gefeliciteerd he en nu hup naar je bedje toe het is veels te laat voor zon klein opdondertje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze ESP zou ik toch wel ff willen confisqueren
http://www.strungout.com/albums/live...0026.sized.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
sommige mensen weten niet eens die Les Claypool is en willen daarom ook niet zijn bassen hebben. oh god hier komt ie: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |