![]() |
Geurtjes!
Gebruik je geurtjes? deo, parfum, bodyspray, of alles tegelijk? En welke geurtjes dan?
Ik gebruik altijd reukloze deo van odorex en een lekker fruitig of juist zwaar bloemengeurtje. Mijn favoriet is de standaardgeur van Chloé, die vind haast niemand lekker maar ik vind hem heeeerlijk :) ( ik weet ook niet of die nog wel verkrijgbaar is) |
Ja ik gebruik iedere dag een geurtje, (Oui! van Lancome is een aanradertje ;) )
en daarbij rexona deo, die ruikt wel iets maar dat is meestal vrij snel weg..dus gaat goed samen |
Hmmm, die oui!, waar riekt die naar? Lijkt me een sprotief en fris geurtje, aan de naam te zien! En issie ook in nederland verkrijgbaar?
|
ik gebruik bijna nooit geurtjes. wel deo natuurlijk, maar die ruikt ook niet echt
|
ik gebruik sanex zo'n rolding
& qua geurtjes Hugo Boss - Intense die gebruik ik nu het meest, en soms Ckone en Night van Armani |
ik gebruik geurloze deodorant van nivea,werkt goed,ook gebruik ik elke dag een geurtje in het weekend aqua di gio of eentje van lacoste doordeweeks meestal eternity van calvin klein of Boss
|
Deodorant van Nivea, luchtje Gucci Rush 2, Ralph of Amor Amor.
|
Vogue Homme (deodorant), Boss van Hugo B., Acqua di Gio van Giorgio A. en Axe Africa als WC-verfrisser.
Henk Mul ! |
Deodorant : 8 X 4 La vida Loca!
Parfum : hugo Boss, Deep Red!! Jackpot, die roze.. :) Angel.. oh gsus.. te lekker :) Oililly > spanish rose.. :) hm.. j'adore parfummetjes :) |
ik heb er een hekel aan om 6 halfvolle flessen te hebben staan want de geur verandert zo snel. ik gebruik nu vooral burberry-weekend.
|
Deo;Nivea sensitive [zonder parfum & alcohol en geen geur]
Favo Parfum ; Patchouli geurtje , Dolce & Gabbana En verder gebruik ik alles van mn moeder zo nu en dan wel eens |
Ik gebruik Cool water van Davidoff vrijwel elke dag, daarnaast heb ik ook Noa maar daar ben ik op uitgekeken.
Ik hou van frisse geurtjes, binnenkort maar eens een nieuwe zoeken. Ik gebruik altijd nivea sensitive omdat ik niet goed tegen alcohol kan en hij is geurloos |
Deo gebruik ik nu rexona.
En luchtje, hugo woman en heb pas deep red gehad voor mn verjaardag. Ik heb verder redelijk veel luchtjes die ik niet zo vaak gebruik. |
Vroeger was ik helemaal weg van geurtjes 't was meer een collectie aan het worden maar heb dr nu niks meer mee gebruik allen nog deo's en douchegels.
|
Deo --> Niveau sensitive. Parfum en alcohol vrij. (y)
Parfum --> Naomi Campbell, mystice Eclix La Perla (y) |
hoi ik gebruik veel deo en dior addict maar soms vergeet ik die op te doen :eek:
|
ik gebruik deo van rexona en heb light blue van D&G en miracle van lancome en een waarvan ik de naam vergeten ben.
|
ik heb een nieuwe koopverslaving: parfum
dus ja ik draag wel veel parfum anders komt het niet op hehe deo: rexona parfum: diesel, bruno banani, maroucha, macig garden, vincent van gogh, healing garden volgens mij was dat het.. en geparfumeerde bodylotion omdat ik die op me verjaardag gekregen heb en het wel lekker is om na het doesen op te doen. |
parfum:
le feu d'issey noa ralph lauren sport deo: iets van 8x4 |
Deo: meestal Sanex
en Parfum: D&G Sicily en heb nog een heeeeel klein beetje Mexx en verder veel testers :p |
Deo: Nivea geurloos
Parfum: Boss In Motion "edition", Jill Sander Sun, Nikos for Men, Thiery Mugler A*men, Chanel Allure. |
Ik gebruik beiden. Nivea roller deo die bijna geurloos is. En daarnaast een geurtje. Op dit moment Burberry Brit eau de parfum.
|
parfum: Tommy Girl of Oililly, of soms niets.
deo: 8×4 die nieuwe, hoe heet die ook alweer? nouja, die dus. |
Mexx perspective for women is mijn luchie. Vriendje is er dol op en ik vind em ook nog wel uit te staan dus daar doen we het voor. Deo gebruik ik niet echt vast 1 soort voor. Soms Voque's Wild Thing, dan weer Limara's Sensual, ligt er helemaal aan wat ik het eerst tegenkom wat aardig ruikt. Maar Maroussha is ook errug lekker alleen zo achterlijk duur!
|
Nivea Fresh for men als deodorant, en als geurtje Be van Calvin Klein. Verder ruikt m'n haar naar Fructis van Garnier.
|
nivea deo en spirit of moonflower geurtje van de bodyshop, en iets dat naar klaprozen moet ruiken. ze hadden vroeger zo'n lekker kersengeurtje van de bodyshop maar die verkopen ze niet meer (n)
|
dove deo
en armani white, jp gaultier, white musk of spanish rose als luchtje. |
Citaat:
|
ik gebruik meestal de adidasluchtjes
of ik moet sporadisch iets anders willen ook wil ik nog wel eens vrouwendeodorant kopen :bloos: |
Deo gebruik ik op t moment white musk deo van t kruidvat, maar daar zit alcohol in dus is niet geweldig na het shaven van je oksels.. Maar hij ruikt superlekker dus vandaag
Luchtje heb ik niet altijd op, maar vaak wel. Dat is dan of white musk, of noa van cacharel, of j'adore van dior, of zo'n mood-luchtje van t kruidvat. |
Rexona als deo en Ralph of Gucci Rush 2 als geurtje.
|
ohja en ik gebruik alleen deodorant
|
japanese dream van vogue.
|
Altijd geurloze deodorant, of odorex of deoleen, ik heb ook liever geen geparfumde dagcreme dat verpest het alleen maar.
Qua geurtjes? Van gils between sheets, Boss in Motion en Hugo Boss. |
Citaat:
En deo rexona (y) |
Parfum : Tommy girl
deo : fa |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moeder krijgt allergische reacties van naomi campbell luchtjes :D |
deo; 8x4 cool
parfum; givenchy pour homme, versace the dreamer |
Rexona deo of als ik mijn puma luchtje op heb mijn puma deo erbij (prikt super erg) en bij mijn tommy girl luchtje heb ik ook een douchegel en verder heb ik heel veel testertjes (GRATIS)
|
Ik zie haast geen mannen reageren, zou het ze minder boeien?? Maar ff over de luchtjes/deo's die ik gebruik.
Ik vindt de luchtjes van Bruno Banani lekker ruiken, Time to play en About man. Ook heb ik Roma en Devotion for man. Vrij goedkope geurtjes als je zo kijkt, maar wel heel lekker. Als deodorant heb ik altijd Rexona, werkt heel goed! |
Citaat:
ieeeeh wishfull, alle geurtjes die jij opnoemt staan altijd in t aanbiedingskrantje van de DA :nono: |
niVea deo, higher van Dior.
|
Citaat:
|
ik gebruik altijd alleen vrouwendeo, .... Nicole
|
Deodorant heb ik Aqua Cool, van Nivea.
Wat geurtjes betreft wissel ik een beetje af met Acqua di Gio, Lacoste en Boss in Motion... |
Deo: 8x4 City Life of Odorex Extra Dry of antitranspirant van Vichy
Geur: de laatste tijd altijd She van Emporio Armani |
Deo van Rexona.
Luchtje: nu gebruik ik Sensi van Armani want die moet op. Ik heb ook nog 10 andere flessen maar die vind ik niet lekker meer :nono: |
Als deo gebruik ik Rexona
Geurtjes: - Noa Cacharel - Intense van Hugo Boss - Boss Woman - Armani white - Cashmere mist van Donna Karan - Eternity van Calvin Klein Maar het meeste gebruik ik Deep Red van Hugo Boss Van Deep Red en Boss woman heb ik ook bodylotion, maar die gebruik ik vrijwel nooit |
Mijn all time favourite geurtje is Allure van Chanel <3 Coco Mademoiselle is ook errg lekker trouwens. Verder heb ik nog wel een aantal flessen staan die of op zijn of ik vind ze niet lekker meer. En van m'n moeder heb ik Burberry Brit gejat :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |