![]() |
turkse brief..help me plz!!
haii iedereen!
ben in turkije geweest..heb daar mensen ontmoet, 1 van hen vond het leuk om mij een turkse brief te schrijven..waar ik zelf maar uit moest komen..ik kan natuurlijk geen turks..wie kan helpen?? |
Het zou dan heel fijn zijn als je de brief hier zou willen plaatsen, ja het kan aan mij liggen, maar dat lijkt me dan nogal handig.
Ook kan het helpen een cursus turks bij de bieb te halen en die te doen ;) . |
sowieso je brief plaatsen ja, en wat dacht je van in het engels communiceren? (of frans of duits of spaans of desnoods japans)
|
Turks is een erg moeilijke taal waar je ook met een basiscursusje niet veel van zult snappen..
Ik zou je dus aanraden om aan iemand van Turkse afkomst te vragen of diegene het wil vertalen. Eventueel zou je het inderdaad hier kunnen neerzetten.. maar ik denk dat het handiger is om de brief te scannen en dan te mailen naar iemand die het voor je wil vertalen. Ik zou je graag willen helpen, maar mijn Turks is na 25 lessen nog lang niet goed genoeg om een brief te kunnen vertalen.. |
ik kan Turks, ik ben Turks :cool:
zet het hier maar, ik kijk wat ik kan doen ;) |
ik w8 nog steeds :rolleyes:
|
heyz
Ik kan ook Turks, dus plaatseh maar... of mail me gewoon!!! |
shalom betekent hallo of niet?
|
Citaat:
"Selam" en "Merhaba" is hallo |
Het is Israëlisch ;)
|
Hebreeuws
|
Citaat:
het betekent 'hallo', 'dag', en 'vrede'. Wordt ook gebruikt als goeiemiddag, goeiedag enz. (y) |
Citaat:
|
je kan het mij vragen. Ik ben en kan turks
Groetjes |
Merhaba,
Ik heb me net ingeschreven in een avondschool, cursus Turks. Ik hoop dat het niet té moeilijk wordt zoals een mede-forummer hier boven zegt. Anderzijds denk ik. Als Turken nederlands kunnen leren, waarom zouden wij dan geen Turks kunnen leren? Is Turks nu echt zo'n moeilijke taal als je de grammatica regels onder de knie hebt? Alfa |
Citaat:
|
Ik wil je ook wel helpen hoOr____
|
't is meer dan een maand geleden, volgens mij is deze vogel allang gevlogen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |